2109
بهترین اسباب بازی های کودکان برای هر سن

بهترین اسباب بازی های کودکان برای هر سن

1400/01/23 بازدید615

اسباب بازی نقش اساسی در رشد و خلاقیت کودکان ایفا می کند. دنیای اسباب بازی ها بسیار متنوع است و بهتر است با تحقیقات کامل، اسباب بازی مناسب برای هر سنی را انتخاب کنید. در این روزها که درگیر کرونا هستیم و کودکان به خاطر حفظ سلامتیشان کمتر از خانه خارج می شوند و نیاز به سرگرمی در خانه  دارند، اهمیت آنها بیشتر هم می شود. با ما در فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی همراه باشید تا شما را با بهترین اسباب بازی های هر سن آشنا کنیم.

تقسیم بندی اسباب بازی ها

اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که تفکیک جنسیتی کار چندان درستی نیست! یعنی ممکن است پسر شما دوست داشته باشد با عروسک بازی کند یا دختر شما علاقه مند به اسباب بازی هایی مانند ماشین و موتور باشد و این هیچ مشکلی ندارد و اصلا جای نگرانی نیست. ولی در بسیاری ازتحقیقات به دلیل روحیات متفاوت دخترها و پسرها، اسباب بازی ها به دو دسته اسباب بازی پسرانه و دخترانه تقسیم شده اند.

کودکان نوپا تا 2 سال

کودکان در این سن بسیار علاقه مند به اسباب بازی های موزیکال، پازل های بسیار ساده، قطعاتی که می توان با آن ها شکل درست کرد و.... این اسباب بازی ها باعث پرورش مهارت های کودک و سرگرم شدن آنها می شود. فقط توجه داشته باشید که اسباب بازی های این سن باید قابل شستشو باشد و مواد اولیه آن  سمی نباشد.

کودکان 2 تا 3 سال

در این سن تقریبا توانایی های کودکان به خصوص استفاده از دست و انگشتان  تکمیل شده است و می توان بازی هایی پیچیده تر را برای آنها انجام داد. مثلا قرار دادن مکعب ها روی هم ،فعالیت های جاگذاری، توپ بازی، هل دادن ماشین، بازی با قابلمه،لیوان و.. برای این سن بسیار مناسب است. در این سن از جمله اسباب بازی دخترانه پرطرفدار می توان به  عروسک  ها اشاره کرد و پسرها هم بیشتر به ماشین بازی علاقه مند می شوند.

بالای 3 سال

در این سن شما به طور کامل متوجه علایق کودک خود شده اید و نباید جلوی علایق آنها را بگیرید. در این سن کودک علایق خود را در زمینه هایی مانند موسیقی، ورزش، نقاشی و ... نشان می دهد. در این سن لگوسازی را هم فراموش نکنید که برای کودک بسیار جذاب  وباعث تمرکز و افزایش قدرت پردازش کودک می شود. همچنین در این سن می توانید کودکان را برای خواندن و نوشتن آماده کنید.

5 تا 8سال

در این سن کودکان به پیش دبستانی و دبستان می روند و هنگامی که  به خانه بر می گردند معمولا مشغول دیدن کارتن می شوند و به همین دلیل عاشق جم کردن کلکسیونی از وسایل مربوط به شخصیت های کارتونی هستند. همچنین در این سن به دنبال بازی های جذاب مانند بازی فکری جنگا هستند.

در انتخاب فروشگاه دقت کنید

اگر به دنبال خرید  قطار اسباب بازی و یا انواع اسباب بازی ها با کیفیت بسیار بالا هستید با مراجعه به سایت toy-world.ir می توانید بهترین، جدیدترین و متنوع ترین  کارها را خریداری کنید. در این فروشگاه هر آنچه که برای خوشحال و سرگرم کردن کودکان خود نیاز دارید را می توانید پیدا کنید و با قیمتی ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9585 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6973 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15197 بازدید