2109
موقعیت های خواب در دوران بارداری

موقعیت های خواب در دوران بارداری

1399/12/25 بازدید1982

در این دوران بیشتر از هر روز به خواب آن هم یک خواب راحت نیاز دارید. پیدا کردن یک موقعیت خوب برای استراحت کار آسانی نیست . به این دلیل که خوابیدن به پشت در این دوران درست نیست و شما در این جا با موقعیت های خواب راحت در بارداری آشنا میشوید.

چه شرایطی برای خوابیدن در بارداری مناسب است؟

بهترین و مطمئن ترین حالت خواب برای خانم های باردار در 3 ماه اول به پهلوی چپ خوابیدن است زیرا از گردش خون پشتیبانی میکند.

شماهم نمیتوانید به پهلو بخوابید؟

سعی کنید از بالشت های زیادی استفاده کنید و یک بالشت بین پایتان قرار دهید و یک بالشت هم پشتتان بگذارید

سعی کنید از بالشت بارداری استفاده کنید

اگر که بالشت بارداری ندارید خودتان به خودتان کمک کنید و سعی کنید به حالت نیمه قائم در تختتان بخوابید

موقعیت های خواب در بارداری:

  •  خوابیدن روی شکم
اگر شما عادت دارید که روی شکم بخوابید مشکلی وجود ندارد اگر که برای فرزندتان مشکلی نداشته باشد. اگر که اذیت شدید حالت خود را تغییر دهید.

 

  •  خوابیدن به پشت

متخصصین زنان و زایمان به خانم های باردار توصیه میکنند که در دوران بارداری در 3 ماه دوم و سوم از خوابیدن به پشت خودداری کنند زیرا وزن کودک در حال رشد داخل رحم مادر روی روده ها قرار میگیرد که همان رگ اصلی است که به قلب برمیگردد.

 

خوابیدن به پشت در بارداری چه مشکلاتی را ایجاد میکند؟

اگر در دوران بارداری رو به شکم خوابیده اید نگران نباشید. افراد کمی وجود دارند که در شب هنگام خواب تا صبح به یک حالت بمانند و بیشتر افراد غلت میزنند و تا صبح به یک حالت نمیتوانند بخوابند و حالتشان تغییر میکند.

زمانی که خواب هسیتد و ناگهان از خواب بیدار شدید سعی کنید بدنتان را به یک حالت دیگر تغییر دهید و پشت به پشت بخوابید و نگران چیزی نباشید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها