2109
همه چیز در مورد اکستنشن مژه

همه چیز در مورد اکستنشن مژه

1399/11/13 بازدید19451

مژه های کوتاه و کم حجمی دارید؟

دوست دارید مژه های حجیم، پرپشت و کشیده ای داشته باشید؟

کاشت و اکستنشن مژه به گوشتان خورده است، اما چیز زیادی از آن نمی دانید؟

می خواهید مژه هایتان بلند و پر دیده شوند و در عین حال ظاهری کاملا طبیعی داشته باشند؟

امروزه بازار کاشت های موقت و اکستنشن مژه بسیار گرم است. مخصوصا نزدیک عید نوروز استقبال از این خدمات زیبایی بیش از پیش می شود. با توجه به علاقه خانم ها و دخترهای جوان به این خدمات، روز به روز شاهد خدمات جدیدتری در این شاخه هستیم. به طوری که اکستنشن کارهای حرفه ای، با حضور در آکادمی ها و کلاس های آموزشی نوین، خدمات خود را به روز کرده و با به کارگیری دستگاه های جدیدتر، مدل های خاص تر و متفاوت تری را ارائه می دهند.

تقریبا می توان گفت در اکثر سالن های زیبایی و آرایشگاه ها قسمتی به خدمات مژه از جمله کاشت، اکستنشن، لیفت و لمینیت مژه اختصاص پیدا کرده است، به طوری که اگر بخواهید از این خدمات استفاده کنید، به راحتی یکی از این سالن ها را در اطراف محل زندگی تان پیدا می کنید.

این روزها با گسترش این حرفه و وجود تخفیف های مختلف به دلیل بازار رقابتی، تقریبا می توان گفت با مبلغ بسیار کمی می توانید از خدمات کاشت و اکستنشن مژه استفاده کنید. با این وجود کمتر کسی پیدا می شود که به سراغ مژه های مصنوعی برود و بخواهد سنگینی مژه های مصنوعی و ظاهر غیر طبیعی آن ها را چند ساعت روی مژه های خود تحمل کند.

متاسفانه برخی افراد از مژه های فله ای و چسب های نامرغوب برای انجام این خدمات استفاده می کنند و قیمت های بسیار پایینی برای این کار دریافت می کنند و در نهایت آسیب های جبران ناپذیری به مژه ها وارد می کنند.

برای انجام این خدمات حتما به سالن های زیبایی حرفه ای و مجهز مراجعه کنید تا با به کارگیری لوازم مرغوب به مژه هایتان آسیبی وارد نشود.

متد کاشت و اکستنشن مژه در صورتی که اصولی انجام شود و از لوازم و ابزار مرغوب و با کیفیت استفاده شود، نه تنها به مژه ها آسیبی وارد نمی کند، بلکه مژه های شما را در عرض چند ساعت با توجه به سلیقه تان پر و بلند می کند.

کاشت و اکستنشن مژه مدل های مختلفی دارند، مدل های کلاسیک، والیوم، مگا والیوم، گربه ای و... از انواع آن به شمار می آیند. اما این مدل ها چه فرقی با هم دارند؟ در هر یک از این مدل ها از چه مژه ای، با چه اندازه ای و با چه سبکی استفاده می شود؟ برای دانستن تمامی این موارد و آشنایی بیشتر با کاشت و اکستنشن مژه با این مطلب از الانزا همراه شوید.

کاشت موقت مژه چیست؟

کاشت موقت مژه در واقع به روشی گفته می شود که طی فرایند آن، چشم ها به طور کامل باز هستند و مژه ها از زیر پلک به مژه های طبیعی فرد چسبانده می شوند.

در این متد از چسب های غیر گازدار و مژه های چندتایی و به اصطلاح بوته ای استفاده می شود. به دلیل اینکه چسب استفاده شده در این متد موقتی است، مژه ها به اندازه اکستنشن ماندگار و پایدار نیستند و با برخورد آب و رطوبت، مژه ها به مرور جدا می شوند. کاشت موقت مژه نیازی به ترمیم ندارد و کل کار نهایتا یک ساعت زمان می برد.

اکستنشن مژه چیست؟
اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد. مدل های کلاسیک، والیوم، مگا والیوم، گربه ای و عروسکی همگی زیر مجموعه اکستنشن مژه قرار دارند.

مژه هایی که برای انجام اکستنشن مژه استفاده می شود، داخل پالت هایی قرار دارند و به لحاظ سایز و قطر متفاوت هستند. برای هر نوع سبک و مدلی از مژه های با سایز و قطر متفاوت استفاده می شود.

معمولا در مدل های کلاسیک از مژه های ضخیم تر و به اصطلاح با قطر بیشتر استفاده می شود و در مدل های والیوم و مگا والیوم از مژه های نازک تر و به اصطلاح ابریشمی تر استفاده می شود.

در اکستنشن مژه چشم ها کاملا بسته هستند و در طول کار به هیچ عنوان نباید باز شوند. در صورت باز شدن چشم ها، امکان ورود چسب مژه به داخل چشم ها وجود دارد، علاوه بر این اگر چشم ها باز شوند، فرم و حالت مژه های اکستنشن شده بهم می ریزد.

در این روش از چسب مژه دائم استفاده می شود و با توجه به فرمولاسیون این چسب، مژه های اکستنشن شده دوام و استحکام بالایی دارند و می توان گفت تا یک الی یک و نیم ماه روی مژه های طبیعی بدون جدا شدن باقی می مانند.

بعد از یک الی یک و نیم ماه با رشد مژه های فرد، نیاز به ترمیم این کار وجود دارد و بایستی برای ترمیم به مژه کار خود مراجعه کنید.

اکستنشن مژه کلاسیک

در اکستنشن مژه کلاسیک از روش تار به تار استفاده می شود. در واقع هر تار مژه اکستنشن بر روی یک تار مژه شما سوار می شود. این کار بسیار طبیعی است و برای افرادی که می خواهند ظاهر طبیعی و نچرالی داشته باشند و همچنین برای محل کار و مکان های عمومی مناسب است.

اکستنشن مژه والیوم

در اکستنشن مژه والیوم یا سه بعدی، چند تار مژه اکستنشن (2 تا 3 تار) از پالت مژه برداشته شده و از هم کمی باز می شوند که به اصطلاح به این کار فن سازی می گویند، سپس انتهای مژه ها در چسب قرار گرفته و در نهایت روی یک تار مژه شما قرار می گیرند.

در این روش اکثرا از مژه های ابریشمی استفاده می شود. در صورتی که گوشه های چشم از مژه های بلندتری استفاده شود، به این مدل گربه ای گفته می شود که چشم ها را کشیده تر نشان می دهد.

همه چیز در مورد اکستنشن مژه

اکستنشن مژه مگا والیوم

اکستنشن مژه  مگا والیوم دقیقا مشابه اکستنشن مژه والیوم است، با این تفاوت که تارهای مژه بیشتری در حدود 3 تا 7 تار از پالت جدا کرده و مانند مراحل قبل روی یک تار مژه شما سوار می شوند. این روش برای کسانی که به مژه های بسیار پر علاقه دارند پیشنهاد می شود.

مراقبت های لازم از اکستنشن مژه
مراقبت های لازم از اکستنشن مژه

قوی بودن چسب استفاده شده در روش اکستنشن مژه، موجب نمی شود که مراقبت های لازم را از اکستنشن خود نداشته باشید؛ در هنگام شست و شو صورت، بایستی چشم ها را به آرامی بشویید و از برخورد آب با فشار زیاد با چشم ها خودداری کنید. به هیچ عنوان نباید از ریمل استفاده کنید، چرا که مواد ریمل به مژه های اکستنشن چسبیده و کار را خراب می کند.

علاوه بر این با توجه به بحث سلامت مژه ها، پیشنهاد می شود هر چند وقت اکستنشن خود را برداشته و با استفاده از محصولات و خرید تقویت کننده مژه آن ها را تقویت کنید.

تفاوت کاشت موقت مژه و اکستنشن مژه

همان طور که در بالاتر نیز اشاره کردیم انجام این دو خدمات به طور کلی از پایه متفاوت است. کاشت موقت مژه از نامش هم پیداست موقتی است و نهایتا دو هفته دوام دارد و چسب به کار رفته در این روش با برخورد آب به راحتی بلند شده و مژه ها به مرور جدا می شوند. بنابراین اگر می خواهید به استخر یا سونا برود، باید با مژه های کاشت موقت خود خداحافظی کنید. کاشت موقت مژه خود به خود جدا شده و نیازی به ترمیم نخواهد داشت.

اکستنشن مژه در حدود یک ماه و در خوشبینانه ترین حالت تا یک ماه و نیم دوام دارد و می توان گفت چسب به کار رفته در این روش نسبتا قوی است. همان طور که می دانیم مژه ها به طور طبیعی در طول هر ماه به میزان اندکی رشد می کنند، بنابراین با رشد مژه ها و بلندتر شدن آن ها بایستی برای ترمیم اکستنشن مژه خود به مژه کار مراجعه کنید.

در صورتی که می خواهید در مراسم یا جشنی حضور داشته باشید، می توانید در کنار اکستنشن مژه، با استفاده از انواع دستگاه های حالت دهنده و فرکننده مو، ظاهر جذاب تری به موها و استایل خود بدهید.

سخن پایانی

حال که با متد اکستنشن مژه آشنا شدید، می توانید با خیال راحت به آرایشگاه رفته و مژه هایتان را اکستنشن کنید. انواع محصولات تقویت مژه و محصولات مربوط به اکستنشن مژه در قسمت آرایش چشم فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) با بهترین قیمت ها گنجانده شده اند و می توانید به صورت آنلاین این محصولات را خریداری کنید.

ارسال نظر شما

login captcha

بسیار عالیییییییییییی

بسیار عالی 

یه مقاله خوب در حوزه اکستشن مو
ممنون نی نی سایت 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9585 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6973 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15197 بازدید