2109
راهنمای خرید یخچال جنرال الکتریک

راهنمای خرید یخچال جنرال الکتریک

1399/05/27 بازدید1570

هنگامی که سخن از برند لوازم خانگی جنرال الکتریک به میان می آید، اولین واژه ای که در ذهن نقش میبندد کیفیت و قدرت بالاست. شرکت جنرال الکتریک آمریکایی در دسته بهترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر وساید بای ساید است. جنرال الکتریک در سال 1870 یعنی 150 سال پیش در ایالات متحده تاسیس شد و میتوان توماس ادیسون را به عنوان اولین بنیان گذاران این شرکت نام برد. تولیدات این شرکت محدود به لوازم خانگی نیست بلکه طیف وسیعی از قطعات الکترونیک و قدرت، تولیدات انرژی های تجدید پذیر، لوازم و قطعات پزشکی، موتور هواپیما و همینطور لوازم خانگی شامل تولیدات و خدمات شرکت جنرال الکتریک میشود.

حتما در خاطر دارید که اولین نسل یخچال های وارداتی ساید بای ساید در ایران تولید شرکت جنرال الکتریک آمریکایی بودند. ساید بای ساید های جادار و پر قدرت و زیبایی که نیاز یک خانواده 4 نفره را به سادگی برطرف میکرد.

برند های تولیدات لوازم خانگی آمریکایی به واسطه موتورهای پر قدرت و باکیفیت جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان ایرانی داشته و دارند. اما از زمانی که تحریم های آمریکا علیه ایران اعمال شد دیگر نمایندگی های لوازم خانگی آمریکایی و همینطور جنرال الکتریک محکوم به تعطیلی شدند و بازار یخچال و ساید بای ساید های با کیفیت جنرال الکتریک نیز به رکود نشست. از این سو لوازم و قطعات جانبی یخچال فریزر و ساید بای ساید های جنرال الکتریک نیز بسیار محدود و کمیاب شده است.

مهم ترین ویژگی های ییخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک

اما در ادامه میپردازیم به این نکته مهم که چه ویژگی هایی در یخچال های جنرال الکتریک مصرف کنندگان را همواره مجذوب خود میکند. برخی از مهم ترین ویژگی های عبارتند از:

  • طول عمر بالا
  • موتور های پر قدرت
  • گنجایش بالای نگهداری از مواد غذایی
  • یخساز اتوماتیک پیشرفته
  • طراحی زیبا
  • حالت های POWER یخچال و فریزر
  • قطعات با کیفیت
  • طبقات و کشوهای نشکن و ضد خش
  • سیستم خنک کنندگی سریع

و بسیاری امکانات دیگری که شرکت جنرال الکتریک در اختیار مشتریان خود میگذارد.

سوالی که پیش می آید این است که، اکنون که واردات لوازم خانگی جنرال الکتریک ممنوع شده، به این معناست که دیگر نمیتوانیم یخچال های با کیفیت جنرال الکتریک را در خانه های خود داشته باشیم؟

برای پاسخ به سوال ادامه این مقاله از آی پی امداد را مطالعه نمایید.

مدل های یخچال جنرال الکتریک موجود در ایران

همانطور که در بالا اشاره کردیم واردات یخچال فریزر ها و ساید بای ساید های جنرال الکتریک در ایران بسیار محدود و در مواردی ممنوع است. اما کیفیت بالای محصولات این شرکت مصرفکنندگان را مجاب میکند که با وجود قیمت بالا، باز هم به خرید یخچال فریزر ها و ساید بای ساید جنرال الکتریک اقدام نمایند. همچنین تقاضای بالا برای این محصول وارد کنندگان را وادار میکند که تحریم ها را به هر طریقی دور زده و محصولات جنرال الکتریک را ورد نمایند. حال میتوان گفت بسیاری از مدل های یخچال جنرال الکتریک را میتوان در ایران پیدا کرد. یکی از انواع یخچال های جنرال الکتریک که در بازار ایران موجود است، یخچال درب فرانسوی مدل PFE24  است. این یخچال یکی از معدود یخچال های درب فرانسوی موجود در بازار ایران میباشد. طراحی زیبای این محصول نظر کاربرانی بسیاری را به خود جلب کرده است. از مهم ترین ویژگی های این محصول میتوان به بدنه ضد خش و موتورپر قدرت و همچنین طبقات وکشو های بسیار جادار آن اشاره کرد.

نظر تعمیرکار متخصص یخچال جنرال الکتریک آی پی امداد در رابطه با خرید یخچال PFE24

تعمیرکار متخصص یخچال جنرال الکتریک که سالهاست به تعمیرات انواع یخچال های این شرکت آمریکایی پرداخته است در مورد خرید یخچال درب فرانسوی مدل PFE24  جنرال الکتریک مثبت است. این شرکت همواره در طول زمان امتحان کیفیت بالای خود را پس داده است. در نتیجه نگران خرابی های وقت و بی وقت و زود هنگام این یخچال نباشید؛ این یخچال تا حداقل 10 سال دیگر شما را درگیر مسئله تعمیرات نمیکند. موتور پرقدرت و همچنین سیستم خنک کنندگی سریع این یخچال که به واسطه دارا بودن خروجی های متعدد هوای سرد این امکان را برای مصرف کنندگان خود به وجود می آورد تا در سریع ترین زمان و بالا ترین مدت ماندگاری به خنک نگه داشتن مواد غذایی خود بپردازند. علاوه بر این خیالتان باید در مورد تعمیرات جنرال اکتریک نیز راحت باشد. شاید نگران این مسئله باشید که اگر قطعه ای در یخچال شما دچار مشکل شود و به تعویض نیاز داشته باشد ممکن است دردردسر بزرگی بیفتید. جای نگرانی نیست! قطعات جایگزین با کیفیت زیادی در بازار وجو دارد که میتوانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

با قیمت های بالای یخچال های جنرال الکتریک چه کنیم؟

برند یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک در دنیا به واسطه خدمات پس از فروش طولانی مدت 10 ساله و کیفیت بالای محصولات خود قیمت بالایی نیز دارد. بازار ایران هم از این قاعده مستتثنی نیست؛ هرچند نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت جنرال الکتریک در ایران فعالیت ندارد اما شرکت های خصوصی بسیاری در محصولات این شرکت را پشتیبانی کرده و خدمت رسانی میکنند. اگر از ما بپرسید، خرید یخچالی با طول عمر طولانی و کیفیت زبان زد مانند یخچال های برند جنرال الکتریک هرچند گران قیمت باشد اما ارزشمند است. اگر در خرید خود دقت کافی داشته باشید و محصولاتی را خریداری نمایید که شما را به دردسر تعمیرات نیندازد می ارزد به خرید محصولی ارزان قیمت ولی با کیفیت پایین.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها