2109
اسلیم ونس پرفروش‌ترین مکمل لاغری در آمریکا و کانادا

اسلیم ونس پرفروش‌ترین مکمل لاغری در آمریکا و کانادا

1399/02/21 بازدید8881

اگر به مباحث تناسب‌اندام و لاغری علاقه‌مند باشید و مطالعه‌ای هم در این زمینه داشته باشید، خواهید دید روش‌های موفقیت‌آمیز زیادی جهت لاغری سریع و کاهش اشتها وجود دارند. امروزه عبارت‌هایی نظیر مکمل‌های لاغری، قرص‌های کاهش وزن، رژیم‌های لاغری و عباراتی نظیر دم‌نوش‌های لاغری، معجون لاغری سریع شکم و ... در جستجوهای کاربران به‌شدت موردتوجه قرار می‌گیرند. شاید شما هم از دسته افرادی باشید که به دنبال بهترین قرص لاغری مورد تأیید وزارت بهداشت و یا معجون لاغری سریع شکم باشید. برخی متخصصان معتقدند نکته اصلی در لاغری و کاهش وزن کم خوری است و برخی دیگر میگویند تحرک بیشتر. برخی چربی را عامل چاقی می‌دانند و برخی کربوهیدرات‌ها را. شما چه فکر می‌کنید؟

حقیقت این است که همیشه یک نسخه برای همه کارساز نیست. اگر یک روش برای فردی جواب داده است دلیل نمی‌شود همان روش را برای فرد دیگری هم پیشنهاد دهیم، زیرا هر بدنی بر اساس فاکتورهای ژنتیک و سلامتی به مواد غذایی مختلف پاسخ‌های مختلفی می‌دهد. اگر می‌خواهید روش مناسب کاهش وزن خود را پیدا کنید، باید در این راه صبور و متعهد باشید و راز لاغری را بر اساس شرایط خود کشف کنید.

برخی افراد با روش‌های سخت‌گیرانه شمردن کالری مصرفی راحت هستند و تمایل دارند به این شکل رژیم غذایی خود را کنترل کنند، درحالی‌که عده‌ای دیگر برنامه‌ریزی راحت‌تری برای خود دارند. اجتناب از خوردن غذاهای سرخ‌شده و کربوهیدرات تصفیه‌شده خود به‌تنهایی باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود؛ بنابراین اگر با یک رژیم موفق به کاهش وزن نشدید ناراحت و دلسرد نشوید. راه‌های مختلف و کم‌خطری برای کاهش وزن وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از مکمل‌های لاغری می‌باشد. در ادامه به معرفی یکی از قوی‌ترین مکمل‌های چربی سوز جهان به نام اسلیم ونس ساخت شرکت PLT آمریکا می‌پردازیم که حتی در برخی سایت‌ها از آن به‌عنوان قوی‌ترین چربی سوز جهان نام می‌برند.

اصطلاح چربی سوز به آن دسته از مکمل‌های غذایی گفته می‌شود که به‌درستی سوخت‌وساز چربی یا مصرف انرژی را افزایش داده، مانع از جذب مجدد چربی می‌گردند و اکسیداسیون چربی در طول ورزش را افزایش می‌دهند. اغلب این مکمل‌ها حاوی موادی هستند که مکانیزم عملکرد خاص خود رادارند و ترکیب آن‌ها می‌تواند تأثیرات افزاینده‌ای داشته باشد. تعدادی از این ترکیبات که می‌توانند متابولیسم و چربی سوزی را افزایش دهند عبارت‌اند از کافئین، کارنیتین، چای سبز، فورسکولین و غیره. در مکمل چربی سوز اسلیم ونس از ترکیب سه گیاه زردچوبه (کورکومین)، برگ درخت کاری و گیاه مورینگا استفاده‌شده است.

زردچوبه:

زردچوبه حاوی ماده‌ای به نام کورکومین است، یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی که می‌تواند سیگنال‌های سلولی را تغییر داده و نقش حفاظتی را در برابر سلول‌های بدن ایفا کند. این ماده نه‌تنها از مکانیزم مقاومت انسولین جلوگیری می‌کند بلکه از بروز سایر عوارض متابولیکی مربوط به چاقی نظیر کلسترول بالا و بیماری‌های قلبی عروقی ممانعت به عمل می‌آورد. تقریباً 5/3 درصد زردچوبه از کورکومین تشکیل‌شده است و به دلیل حجم کمی که این ماده در پودر زردچوبه وجود دارد با مصرف خود زردچوبه خواص آن به‌طور کامل تأثیرگذار نخواهد بود؛ بنابراین عصاره کورکومین موجود در اسلیم ونس تأثیر شگفت‌آوری بر کاهش وزن اصولی خواهد داشت. محققان معتقدند که مصرف کورکومین به مدت یک ماه می‌تواند توده‌های چربی شکم و پهلو را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد. همچنین زردچوبه در سم‌زدایی کبد نقش بسیار مهمی دارد که خود این مسئله در کاهش وزن مؤثر است. سم‌زدایی باعث بهبود سلول‌های مرده و آسیب‌دیده کبد می‌شود و از انباشت چربی در بدن جلوگیری می‌شود. در مکمل لاغری اسلیم ونس در هر دوز مصرفی 36 میلی‌گرم کورکومین وجود دارد.

کاری:

برگ درخت کاری خواص و فواید بسیاری برای بدن و سلامتی دارد ازجمله، درمان اسهال، تقویت بینایی، محافظت از کبد، مقابله با کم خونی و چربی سوزی و تناسب‌اندام. این درخت گیاه بومی هندوستان است و از آن به‌عنوان طعم‌دهنده غذا نیز استفاده می‌گردد. این گیاه نیز همانند زردچوبه یک آنتی‌اکسیدان قوی است و می‌تواند سطح کلسترول خون را کنترل کند. این گیاه پرخاصیت حاوی مواد معدنی نظیر مس، منیزیم، آهن و فسفر و ویتامین‌هایی نظیر C، A، B، E آمینواسیدها، گلیکوسید ها و فلاونوئیدها می‌باشد. همچنین چربی آن حدوداً صفر است (1/0 در هر 100 گرم). نقش مهم این گیاه در مکمل لاغری اسلیم ونس محافظت از کبد است. امروزه به دلیل سبک زندگی نامناسب و عدم تحرک افراد، بیماری‌هایی ازجمله کبد چرب بسیار رایج شده است که خود در افزایش وزن کم تأثیر نیست؛ بنابراین سلامت کبد درروند کاهش وزن بسیار حائز اهمیت است. میزان این ماده در اسلیم ونس 135 میلی‌گرم در هر دوز مصرفی است.

مورینگا:

نام دیگر این گیاه گز روغنی است که در مناطق شمالی هندوستان رشد می‌کند و ازنظر طب آیوردا قابلیت درمان 300 نوع بیماری را دارد. از عصاره این گیاه در ترکیبات اسلیم ونس استفاده‌شده است. در هر دوز مصرفی 270 میلی‌گرم مورینگا وجود دارد که به نسبت سایر ترکیبات تأثیر بسیار خوبی بر روند لاغری خواهد گذاشت. عصاره این گیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان و مواد معدنی مغذی برای بدن است. یکی از تأثیرات مهم این گیاه بر کاهش وزن این است که به دلیل داشتن مقادیر بالای ویتامین B حرکات روده‌ای درگیر نشده و سرعت جذب مواد غذایی بالا می‌رود؛ یعنی بدون ذخیره چربی مواد به انرژی تبدیل‌شده و درنهایت باعث کاهش وزن می‌گردد. همچنین سطح اشتها فرد را به طرز شگفت‌انگیزی کاهش می‌دهد.

چند نکته نهایی:

  • کافئین یکی از ترکیباتی است که در بیشتر مکمل‌های لاغری وجود دارد زیرابه افزایش متابولیسم کمک می‌کند. همچنین سطح انرژی را افزایش داده و فرد می‌تواند مدت بیشتری گرسنگی را تحمل کند؛ اما باوجود همه این فواید کافئین یک خاصیت منفی دارد که افراد را از خود گریزان می‌کند و آن بی‌خوابی است. این ماده به دلیل ایجاد نوسانات هورمونی ساعت بیولوژیکی بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما خوشبختانه در ترکیبات اسلیم ونس از کافئین استفاده‌نشده است.
  • شاید این سؤال برای شما هم به وجود آمده باشد. آیا مصرف جداگانه هرکدام از این ترکیبات در کاهش وزن مؤثر خواهد بود؟ پاسخ این است که در فرمولاسیون قرص لاغری اسلیم ونس دوزهای مشخصی از عصاره این گیاهان استفاده‌شده است که بتوانند بیشترین تأثیر را بر چربی سوزی و لاغری داشته باشند.
  • طریقه مصرف این مکمل دو بار در روز و هر بار یک کپسول نیم ساعت قبل از صرف غذا می‌باشد. بهتر است افرادی که معده حساسی دارند کپسول را با یک لیوان آب عسل رقیق میل کنند.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از مکمل چربی سوز اسلیم ونس و سفارش محصول به وب‌سایت شرکت مهندسی پزشکی آمیتیس مراجعه نمایید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16522 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
5093 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11675 بازدید