2109
فروشگاه اینترنتی طلا فروش

فروشگاه اینترنتی طلا فروش

1399/01/17 بازدید312

طلا همیشه به عنوان بخشی از سرمایه کشورها به شمار رفته است. وجود طلا از دیرباز در بین مردم دنیا جزو فلزات ارزشمند به شمار می رفته است. به طوری که گاهی اوقات جنگ های بسیاری بر سر همین فلز در ججهان شکل گرفته است. امروزه نیز طلا همچنان ارزش خود را حفظ کرده و پس از صنایع نفتی دومین جایگاه اهمیت را در بازار معمالات جهانی دارد. در این مقاله به معرفی فروشگاه اینترنتی طلا فروش می پردازیم. در اینجا شما می توانید طلای مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش بدهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

اولین ها همیشه در یاد می مانند

خدمات مهمی که در طلا فروش ارائه می شود.

از جمله خدمات مهمی که در این فروشگاه اینترنتی ارائه می شود, می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 -1فروش آنلاین انواع طلا و جواهرات: امروز شما می توانید طلای خود را به صورت آنلاین و با قیمت روز از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

1-1: دسته بندی های متنوع فروشگاه:

الف) سرویس طلا

ب) نیم ست طلا

ج) انگشتر(مردانه, زنانه, نیم ست, نشان, مجلسی)

د) گردنبند و زنجیر

ه) دست بند طلا

و) گوشواره طلا

ز) ست کامل کودک

ر) اکسسوری(جاکلیدی, پابند, ساعت, دکمه سردست و ...)

س) النگو طلا

2-  درخواست سفارش ساخت انواع طلا و جواهرات: شما هر محصولی که مد نظر دارید را به همکاران ما اعلام نمائید. تا پس از ثبت سفارش و ساخت محصول در کوتاهترین زمان ممکن تحویل شما داده شود

3-  فروش اقساطی طلا و جواهرات برای اولین بار در ایران با شیوه جدید: به منظور رعایت حال زوج های جوان طرح تسهیلاتی ویژه ای را در نظر گرفته ایم. در این طرح شما می توانید برای خرید انواع طلا و جواهرات تسهیلات ویژه خرید طلا دریافت کنید و اقساط آن را به صورت ماهانه به بانک بپردازید.

4-  ارائه قیمت های به روز برای محصولات: در فروشگاه اینترنتی طلا فروش, شما این امکان را دارید تا محصول خود را با قیمت روز که ققیمت آنها از اتحادیه طلا و جواهر ایران دریافت می شود, خریداری کنید.

5- سرعت بالای تحویل: با توجه به قرارداد شرکت سریع پرداز طلا با شرکت پست اول محصول شما پس از تائید سفارش, در سریع ترین زمان ممکن تحویل شما می شود.

6- گارانتی معتبر محصولات : در کنار هر محصول دریافتی شما ضمانت نامه مخصوص آن محصول را دریافت خواهید کرد. در صورتی که محصول دریافتی کوچک ترین مغایرتی با ضمانت نامه داشته باشد. مرجوع خواهد شد.

7-  پیگیری سفارشات : در این روش شما می توانید به راحتی با وارد کردن کد پیگیری و آدرس ایمیل خود وضعیت محصول خود را به صورت آنلاین پیگیری نمائید.

8- باشگاه مشتریان طلا فروش : برای اولین بار در ایران در سطح فروشگاه های در سطح طلا فروشی شما این امکان را دارید تا با عضویت در باشگاه مشتریان و پرداخت هزینه باشگاه از تخفیفات, جشنواره ها و قرعه کشی های هیجان انگیز ما مطلع شوید.

9- قیمت روزانه طلا و ارز و بیت کوین: شما می توانید به صورت روزانه و لحظه ای قیمت آنلاین انواع ارز و طلا و سکه  را به صورت کاملا آنلاین مشاهده نمائید.

10-  سیستم پشتیبانی آنلاین : در طلا فروش می توانید به صورت آنلاین با مشاوران ما قبل از خرید در تماس باشید. این به شما کمک می کند تا بتوانید خریدی راحت تر و مطمئن تر را انجام دهید.

11- ارسال  پیامک در حین انجام فعالیت در سایت: سامانه پیامکی ما در حین تمامی فعالیت های شما در سایت از جمله ثبت نام, خرید, تکمیل سفارش و .... برای شما ارسال خواهد شد.

12- تحویل رایگان سفارشات در تمامی نقاط کشور: شما می توانید محصول خود را از هر شهر و دیاری در ایران زمین سفارش دهید و سفارش خود را در همان محل تحویل بگیرید. و هزینه ارسال محصول را از طلا فروش هدیه بگیرید.

13-  سیستم مقایسه جزئیات محصولات: شما می توانید از سیستم مقایسه فروشگاه طلا فروش استفاده نمائید و محصولات مد نظر خود را از تمامی جوانب بررسی نمائید.

سخن پایانی

تمامی تلاش ما ایجاد یک بستر کاملا ایمن و مطمئن برای شما مردم عزیز ایران زمین در جهت خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین و بدون هیچ مشکلی با بهره گیری از یک تیم تخصصی و پشتیبانی کاملا حرفه ای بوده است. در طول مسیری که با کمک و حمایت شما مردم نازنین شروع کرده ایم بی صبرانه منتظر شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم. تشکر بیکران از شما که با ما تا انتهای مقاله معرفی فروشگاه اینترنتی طلا فروش همراه ما ماندید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16408 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11601 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3744 بازدید