2109
در روزهای شیوع کرونا چگونه گوشت بخریم؟

در روزهای شیوع کرونا چگونه گوشت بخریم؟

1398/12/26 بازدید945
در این روزها که ویروس کرونا جولان می دهد در خرید و مصرف بیشتر خوراکی ها باید بیشتر از قبل به نکات بهداشتی توجه کنیم. یکی از مهمترین مواد غذایی خانواده های ایرانی به خصوص در شب عید گوشت قرمز است. به همین دلیل علی اصغر ملکی مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی درباره نکاتی که باید حین خرید گوشت توسط مشتری و فروشندگان در این ایام رعایت شود، توضیحاتی ارائه داده است.
او به ایسنا گفت:« ذبح گوشت زیر نظر دامپزشک صورت می گیرد و بعد از آن گوشت ۲۴ ساعت در پیش سرد قرار گرفته و اگر بار میکروبی داشته باشد از بین می رود و بعد از آن به مغازه ها منتقل می شود.»
بیشتر بخوانید همه چیز درباره ضد کرونایی کردن خوردنی های نوروزی
ملکی با بیان اینکه خوشبختانه ویروس کرونا بین انسان و دام مشترک نیست در ادامه گفت:« البته ما به اعضای اتحادیه گوشت گوسفندی توصیه های لازم را کرده ایم. به فروشندگان گوشت توصیه کرده ایم که بهداشت فردی را رعایت کرده و تا حد امکان حین انجام کار از ماسک و دستکش استفاده کنند. همچنین از مردم نیز درخواست می کنیم که داخل مغازه ازدحام نکنند و اگر به صورت حضوری برای خرید گوشت مراجعه کردند حتما خارج از مغازه بایستند تا سفارششان آماده شود. همچنین از مغازه داران نیز درخواست کردیم که اگر امکان خرید غیرحضوری وجود دارد، این اقدام را انجام دهند؛ یعنی مردم به قصاب گوشت مورد نظر خود را سفارش دهند و قصاب نیز گوشت را برایشان بفرستد. همچنین مشتریان تا جایی که امکان دارد نباید وجه نقد بپردازند و برای پرداخت هزینه اقلام خریداری شده حتما از کارت بانکی استفاده کنند.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16443 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11611 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
4096 بازدید