2109
ترانه جالب احسان علیخانی و عذرخواهی مهراب قاسمخانی

ترانه جالب احسان علیخانی و عذرخواهی مهراب قاسمخانی

1398/12/21 بازدید31232
هنوز کرونا بساطش را جمع نکرده اما امید و همدلی هست. امید به روزهای بدون کرونا و بازگشت روزهای بی دغدغه. روزهای پر از شکوفه که از بهار می گوید و روزهایی که همه پنجره را باز می کنند تا یک نفس راحت بکشند. ایرانی بدون ویروس و پر از امید و شور و شوق زندگی.

داریوش فرضیایی و رنج کودک دیالیزی

درد، درد است، اما انگار تماشای درد کشیدن بچه ها خیلی سخت تر است. بچه هایی که به جای بازی و شادی و لذت بردن از زندگی باید به فکر دیالیز و چگونه رسیدن به بیمارستان در این روزهای کرونایی باشند. داریوش پور ضیایی یا همان عمو پورنگ بچه ها ویدیویی منتشر کرده تا از مشکلات رضا شجاعی پسر بچه بابلی بگوید:« وقتی این کلیپ را در پیج آقای پرستویی دیدم خیلی منقلب شدم .واقعا حرفهای این پسر بچه ( رضا شجاعی ) که بیمار هم هست چقدر میتونه روی ماها تاثیر بذاره و بجای رفتن به این شهر و اون شهر تو خونه بمونیم و مشکلات رو برای دیگران مضاعف نکنیم» .
  
 


احسان علیخانی و حال خوب

حال خوب در این روزهای پر از استرس و اضطراب غنیمت است . اینکه یک خانواده فارغ از همه نگرانی ها از امید و شادی بخوانند و دل بقیه مردم را شاد کنند. احسان علیخانی مجری تلویزیون با انتشار ویدیویی از رضا صادقی و همخوانی با همسر و دخترانش نوشته:« این ویدئو وسط این اوضاع ، حالش خیلی خوبه ، دمت گرم رضا جون. به قول تو امیدوارم یه روزی به این روزامون بخندیم . ولی یه سری انگار هنوز نفهمیدن ماجرای این ویروس خیلی جدیه . دیگه چه کسی با چه زبونی باید بگه کار واجب و حیاتی نداریم بشینیم تو خونه ، راه نیوفتیم تو جاده ها ، شمال نریم ، رعایت کنیم که روز به روز این ویروس بیشتر نشه، رفقا بحران کرونا کاملا جدی و خطرناکه ، اگر تک تک ما مراقبت نکنیم این ویروس حالا حالاها مهمون ما میمونه و تعارفم نداره با کسی ، مدیر باشی رییس باشی کارگر باشی پولدار باشی فقیر باشی معروف باشی بیکار باشی ، یقه میگیره و بعضی اوقات جونم میگیره ، کرونا تنها درد فعلی دنیاست که فقط مالِ همسایه نیست ، رعایت نکنیم به راحتی میاد سراغ هممون ، میترسم از ۲۰ روز دیگه که حسرت امروز بخوریم ، این ویروس بدونِ عزم و اراده کاملا ملی و همگانی مردم ایران از بین نمیره ، اما اگر همه اراده کنیم حتما شکست میخوره ، هر کدوم به شدت نسبت به رفتار پر خطر خانواده ، دوست ، اقوام حساس باشیم و محکم برخورد کنیم باهاشون ، چون همین یک نفر یک نفر ممکنه بشه هزاران نفر و ...فکر کنیم ، اراده کنیم و عمل کنیم ، حتما کرونا خواهد رفت.»
  
 


شایلی بهادری و اعتراف صادقانه

بعضی از تبریکها هم این شکلی است. بیشتر یک اعتراف صادقانه است و قولهای عاشقانه. هم تبریک است هم شرح حال که اگر این شکلی است حتما دلیل دارد.شایلی بهادری بازیگر و همسر بنیامین بهادری خواننده با انتشار این عکس روز پدر را به همسرش تبریک گفته و نوشته:« عشقم روزت مبارک. ببخش که اینقدر تو خونه تورو تا مرز فرااار می کشونیم و دیوونه ات می کنیم همه مون. قول می دم یه روزی دوباره همیییییشه لباس های تمیز داشته باشی . قول میدم یه روز باز کمد لباساتو خودم اون جوری که همیشه دوست داری برات بچینم . یه روزی باز من تا طلوع صبح بیدار می مونم باهات .ببخش اگه شب هایی از دست تو عصبانی شدم چون من ۱۰ بار مجبور بودم توسط کودکی بیدار شم و‌ کلافه بودم. ببخش اگه اتاقمون تقریباً پر از وسیله های بچه ها شده. اگه یه وقت هایی صبح های زود چشم باز نکردی گیتار میارن میدن دستت تا براشون بزنی و بخونی.مرسی که هستی و با مایی .تو بهترین پدر واسه بچه هامونی. من بهت افتخار می کنم و این سه تا کوچولو از داشتن تو خیلی خوشبختن.»

مازیار فلاحی و هدیه روز پدر

هدیه روز پدر که همیشه نباید جوراب و کمر بند باشد ، بعضی وقتها بچه ها با این هدیه ها پدرها را شگفت زده می کنند. باران دختر مازیار فلاحی خواننده محبوب پاپ هم یک هدیه ویژه برای روز پدر درست کرده. فلاحی هم با انتشار عکس این هدیه نوشته:« ممنونم دخترم از هديه قشنگت . اميدوارم كه هميشه باباي خوبي برات باشم فرشته قشنگم.
روزتون مبارك باباهای مهربون ايراني خانواده هاتون سلامت. خدايا ايران را سلامت نگه دار در آغوشت.»

علی اوجی و پاسیوی خاطره انگیز

روزهای کودکی هیچ وقت از خاطرات ما پاک نمی شوند. روزها که هیچ حتی همه اسباب بازی های محبوبمان را هم به یاد داریم و وقتی یادشان می افتیم دلمان غنج می رود. علی اوجی بازیگر سینما و تلویزیون هم با انتشار عکسی از دوران کودکی اش نوشته:« امروز ۱۷ اسفند به دنیا اومدم ...با شما زندگی برام خیلی قشنگ تره دوستتون دارم . پ ن : این پاسیو و این بخش از خانه پدری برام خیلی خاطره انگیز و با صفاست خیلی زیبا بود این همه زیبایی رو در خونه داشتن و الان یادآوری اون لحظات هم زیباست. اون فیل طبل زن زیر پاهام هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشه.»

مهران احمدی و دل خوش

قدیم ها بهتر بود. همه این را می‌گویند. انگار همه به هم نزدیک‌تر بودند و بیشتر همدیگر را می‌دیدند. از فضای مجازی خبری نبود و همه دور هم می نشستند و شادی هایشان را تقسیم می کردند. مهران احمدی بازیگر و کارگردان سینما هم با انتشار عکسی از روز تولدش از روزهای خوب گذشته نوشته:« یادش بخیر قدیم ترها، دلمان خوش بود؛ چیز زیادی نبود، اما حالمان خوب بود؛ خوب که غرقش میشوم، یاد شرافت ادمها میافتم. یاد شرافتش که میافتم؛اشک در چشم بی‌امان می‌شود. معلم شریف، پدر جانم، یادت گرامی. روزت مبارک.(آن پسرک کوچک وسط عکس منم؛ مادر جان؛ برادرم مرحوم کامران؛ و برادر دیگراحسان؛ تولد من بوده وبقیه دوستان واقوام هستند).»
 

مهراب قاسمخانی و عذرخواهی پدرانه

قدیمی ها می گفتند تا خودتان پدر و مادر نشوید این احساس را نمی توانید درک کنید. یعنی تا وقتی فرزند نداشته باشید نمی دانید این وظیفه چقدر سنگین است . شاید برای همین هم هست که مهراب قاسمخانی از احساسش نوشته. او حالا پدر دو فرزند است. این نویسنده و بازیگر با انتشار عکسی روز پدر را اینگونه تبریک گفته:«دوست داشتم براتون پسر بهتری بودم. دوست داشتم توی زندگیم موفق تر میشدم که خیالتون راحت تر میشد. مسیر های درست تری میرفتم که احساس آرامش بیشتری کنید. دلم میخواست بیشتر به حرفتون گوش میکردم و بیشتر کنارتون بودم و بیشتر خوشحالتون میکردم. دوست داشتم برای شما هم پدر بهتری بودم. دوست داشتم خوشبخت ترتون کنم و زندگی کامل تری براتون درست کنم. رفاه بیشتر و آینده مطمئن تری براتون فراهم کنم. زندگی آروم تر و امن تری براتون بسازم. دلم میخواست کمتر خودخواه بودم، کمتر اشتباه میکردم و کمتر نگرانتون میکردم. خلاصه که ببخشید اگه پسر و پدر کاملی نبودم، ولی خیلی دوستون دارم و خیلی خوشبختم که دارمتون. روزتون و روزم مبارک.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8349 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6011 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15071 بازدید