2109
از زندگی رضا بهرام تا شیر زن بهنام بانی

از زندگی رضا بهرام تا شیر زن بهنام بانی

1398/11/30 بازدید8321
«ما که همیشه عاشقیم. عشقمون زیاد و کم نمیشه. اما این روزاهم قشنگن. برامون گل می‌خرن، هدیه می‌خرن، با هامون سلفی می‌گیرن ومیذارن تو صفحه اشون. دور هم جمع میشیم.» این ها را گفت و با ذوق عکسهای اینستاگرام فرزندش را به همه نشان داد. روی نیمکت پارک چند زن دیگر هم نشسته بودند به تماشا و با صدای بلند می خندیدند.

بنیامین بهادری و عشق ایرانی

بی‌بهانه و با بهانه باید از عشق گفت. باید از دوست داشتن حرف زد تا فراموش نشود. بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتشار عکسی از فرزند و همسرش از روز عشق در فرهنگ ایرانی نوشته:« امروز سپندارمذگان روز گرامی داشت زن در فرهنگ ایرانی هاست. من این روز عشق ایرانی رو خیلی بیشتر از ولنتاین دوست دارم. با تمام وجود این روز بزرگ رو به شایلی عزیزم که قلب منه و همچنین به تمام زنان سرزمینم تبریک می‌گم.»

همسر بنیامین بهادری

محسن کیایی و بهترین مادر

مقام مادر خیلی بالاست برای همین هم هست که قبل از هر اسم و صفتی می‌آید تا به جمله جان و توان بدهد. محسن کیایی بازیگر سینما با انتشار یک عکس خانوادگی روز مادر و روز زن را به همسرش تبریک گفته:« بهترین مادر و بهترین همسر روزت مبارک.»

خانواده محسن کیایی

یکتا ناصر و جان و جهانش

مادر بودن همین است. یعنی همه وجودت در وجود فرزندت خلاصه می‌شود و دیگر هیچ. برای همین هم هست که همه جهان یک طرف است و جان واقعی اش هم یک طرف دیگر. یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از دخترش نوشته:« تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را ... جان عزیزانم و عزیزانتان سلامت باد.»

یکتا ناصر و دخترش

پوریا پورسرخ و بهانه زندگی

مادرها همیشه اولین آموزگار زندگی بچه‌ها هستند. آموزگاری که در کلاس درسش فقط عشق و ایثار و فدارکاری را یاد می‌گیری. پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی روز مادر را این چنین به بهانه زندگی‌اش تبریک گفته:« مادرم عشقم نفسم. مهمترین بهونه قشنگ من برای زندگی. روزت مبارک. مبارک به تو و همه مادرا که معنای عشق رو با شما یاد گرفتیم تک تکمون.»

مادر پوریا پور سرخ

رضا بهرام و همه زندگی اش

همه زندگی یعنی همه چیزهایی که در زندگی دارم. از جان و وجود گرفته تا همه دارایی‌ها و تعلقات. یعنی بهترین و موجزترین توصیفی که می‌توانی برای کسی به کار ببری که خیلی دوستش داری. اندازه همه زندگی‌ات. رضا بهرام خواننده محبوب با انتشار عکسی از مادرش روز زن را اینگونه تبریک گفته:« روزت مبارک همه زندگی.»

فریبا نادری و یک دنیا امید

‎‌‌‌‌‌‌ فقط با امید و آرزو می‌توان سرپا ماند و زندگی کرد. بدون امید زندگی هیچ رنگ و زیبایی ندارد. چه کسی می‍‌‌داند ته داستان زندگی کجاست؟ فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از معجزه امید و آرزو نوشته و نعمتی که خداوند به همه می‌دهد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌« ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌زیبا زیستن برآورده شدن تمام آرزوها نیست. درست گام برداشتن واندیشیدن درمسیر آرزوهاست. بدان که نعمت بزرگ خدا به تو در زندگی، ندانستن اندازه مهلت حیات است تا بدون ترس معنای شیرین عبارت "امید"را در این مهلت نامعلوم در مسیر خواسته هایت، دمادم، تجربه کنی. آغاز کن زندگی را به لذت "امید" به مهرش، قدرتش که بیکران و بی‌همتاست.»

فریبا نادری

داریوش فرضیایی و یک بغل آسودگی

رابطه داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ محبوب بچه‌ها با مادرش خیلی خاص و بامزه است. فقط کافی است به صفحه این بازیگر و مجری سر بزنید تا ویدیو‌های بی‌شماری را از مادرش ببینید. اما این بار عمو پورنگ به مناسبت روز مادر و تبریک ویژه به مادرش یک عکس دو نفره مادر و پسری منتشر کرده و نوشته:« ‎‌‌‌‎‌‌‌ «مادر یعنی: ناز هستی در وجود، مادر یعنی:یک فرشته در سجود، مادر یعنی:یک بغل آسودگی، مادر یعنی:پاکی از آلودگی، مادر یعنی: هدیه ی مرد از خدا، مادر یعنی:همدم و یک هم صدا، مادر یعنی:عشق و هستی؛ زندگی، مادر یعنی: یک جهان پایندگی، مادر یعنی:لطیف؛ فصل بهار، مادر یعنی:زندگی در لاله زار، مادر یعنی:عاشقی؛ دلدادگی، مادر یعنی: راستی و سادگی ، تقدیم به همه مادران الهی .روز مادر مبارک.»

عمو پورنگ و مادرش

بهنام بانی و شیرزن زندگی

مادرها همه کارشان عشق ورزیدن و فداکاری است. انگار دنیای بچه‌هایشان را فقط با قلبهایشان تماشا می‌کنند، برای همین هم هست که دلگیری و ناراحتی توی کارشان نیست. بهنام بانی خواننده پرطرفدار پاپ با انتشار عکسی از مادر و خواهرش داستان کوتاهی درباره مهر و محبت بی‌کران مادر نوشته: «مادرش آلزایمر داشت. بهش گفت مادر یه بیماری داری، باید بخاطر همین ببرمت آسایشگاه سالمندان ... مادر گفت :چه بیماریی؟ گفت: آلزایمر. گفت :چی هست. گفت :یعنی همه چیو فراموش میکنی. گفت مثل اینکه خودتم همین بیماریو داری. گفت: چطور؟ گفت: انگار یادت رفته با چه زحمتی بزرگت کردم، چقدر سختی کشیدم تا بزرگ بشی، قامت خم کردم تا قد راست کنی. پسر رفت توی فکر. برگشت به مادرش گفت : مادر منو ببخش. گفت : برای چی؟ گفت: به خاطر کاری که میخواستم بکنم. مادر گفت: من که چیزی یادم نمیاد.
روزت مبارك مادر عزيز‌تر از جانم و همچنين به مادربزرگم و خواهر عزيزم تبريك ميگم روز مادر رو از طرف خودم و شاينا خانم که عشق داييشه،عاشقتونم و مديون دعاهای خيرتون هستم همیشه، به عشق همه مادرها و انشالله كه همه مادرها سلامت باشند و روح همه مادرهايی كه از بين ما رفتند شاد. از همینجا روز زن رو به همه شیر زن های کشور عزیزم تبریک میگم هر جای دنیا که هستید سلامت و‌شاد باشید.»

ارسال نظر شما

login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16429 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11607 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3959 بازدید