2109
چطور بهترین دوره و کلاس آموزش گریم و میکاپ عروس را بشناسیم؟

چطور بهترین دوره و کلاس آموزش گریم و میکاپ عروس را بشناسیم؟

1398/11/08 بازدید1108

اگر شما هم علاقمند به گذراندن و انتخاب بهترین دوره و کلاس آموزش گریم و میکاپ عروس با مدرک بین المللی برای مهاجرت یا استفاده شخصی در بازار کار هستید به نکات زیر توجه فرمایید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

روش انتخاب بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ حرفه ای عروس

برای روش انتخاب بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ حرفه ای عروس بایستی به نکات ذیل توجه داشته باشیم :

  1. دوره های آموزشی گریم و میکاپ تخصصی بایستی با سرفصل های اجرایی از سطوح مقدماتی با رعایت پیش نیاز های آموزشی شروع و تا سطوح پیشرفته ادامه پیدا نماید و مراکزی که این دوره های را در فصل های مقدماتی و پیشرفته به صورت مجزا برگزار می نمایند از استاندارد لازم برخوردار نیستند.
  2. برای آموزش میکاپ سرفصل های آموزشی با متد های سال 2020 مد نظر می باشد پس حتما در رابطه با سرفصل های آموزشی اطلاعات کاملی کسب نمایید.
  3. همانطور که می دانید ارائه مدارک بین المللی و معتبر یکی از فاکتور های انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه و زیبایی میکاپ عروس پیشرفته می باشد و به عنوان رزومه شغلی در داخل و خارج از ایران بسیار کاربردی می باشد.
  4. توجه داشته باشیم در طول دوره آموزشی کلاس های گریم و میکاپ تخصصی بایستی پرتفلیو مناسب برای ارائه به عنوان رزومه تهیه نماییم یعنی تمامی فعالیت های ما در طول دوره بایستی به صورت اجرایی عکس برداری شده و در انتها بعد از آماده سازی چند مدل عروس و عکسبرداری مدلینگ در اختیار دانشپذیران قرار گیرد زیرا که بعد از پایان دوره بایستی هزینه های سنگینی بابت جمع آوری رزومه و مدل  و ... پرداخت نماییم.

ویژگی های منحصر به فرد بهترین کلاس و دوره آموزش گریم و میکاپ زیبایی عروس از مبتدی تا پیشرفته

همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های منحصر به فرد بهترین کلاس گریم و میکاپ آرتیست حرفه ای عروس پیوسته بودن سرفصل و سیلابس دروس از سطوح مقدماتی تا پیشرفته در یک دوره آموزشی اجرایی به صورت جامع می باشد به عنوان مثال برای شغل میکاپ آرتیست و درآمدزایی از این رشته بایستی در نظر بگیریم به چه تخصص هایی جهت آماده سازی عروس نیاز داریم.

به عنوان مثال بایستی راجب آناتومی صورت و اسکلت بندی چهره افراد در آیتم های پیش نیاز اطلاعات کسب نماییم زیرا در این حرفه شما با چهره های مختلفی سر و کار دارید ، بعد از این بایستی راجب زیر سازی و شناخت پوست افراد مختلف و نحوه به کار گیری بهترین مواد جهت زیر سازی چهره اطلاعات کسب نمایید و بعد از دو آیتم فوق بایستی راجب رنگ شناسی و روانشناسی رنگ ها برای چهره های مختلف و هنر میکاپ به صورت تخصصی و در نهایت راجب شینیون مو اطلاعات داشته باشیم.

.

 

آیا انتخاب کلاس های آموزشی که در سالن های زیبایی توسط میکاپ آرتیست ها برگزار می گردد معتبر می باشد؟

برای آموزش و ثبت نام در کلاس های آموزش قدم به قدم میکاپ در تهران اگر به صورت واقع گرایانه به این موضوع نگاه داشته باشیم و با توجه به توضیحاتی که دادیم کلاس های آموزشی کوتاه مدت  یا ورکشاپ های آموزشی چند ساعته که در سالن های زیبایی آموزش داده می شود همانند این است که شما بخواهید با زدن یک آمپول یک دوره دانشگاهی را به ذهن خود منتقل نمایید که عملا غیر ممکن است ،

 پس بیایید خودمان را گول نزنیم برای یادگیری نیازمند به یادگیری و تلاش و کسب اطلاعات آموزشی به صورت قدم به قدم و پیوسته در یک بازه زمانی استاندارد با سرفصل های آموزشی اجرایی می باشیم.

برای اطلاع از زمان بندی کلاس ها و مشاوره و ثبت نام در کلاس های گریم و میکاپ روی لینک زیر کلیک نمایید

طول دوره ، شهریه و شیوه ثبت نام در کلاس آموزش جامع گریم و میکاپ عروس

دوره آموزشی جامع گریم و میکاپ عروس در فاصله زمانی 5 تا 6 ماه از مبتدی تا پیشرفته در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن برای اولین بار به صورت یک دوره  آکادمیک و جامع برگزار می گردد ، دانشپذیران می توانند برای ثبت نام در کلاس های آموزشی گریم و میکاپ عروس از طریق شماره های ذیل با کارشناسان مرکز آموزش خانه صنعت و معدن جهت مشاوره تماس حاصل نمایند.

آدرس مرکز : صادقیه-بلوار آیت الله کاشانی-بین سازمان برنامه و شقایق-نبش لاله شمالی- پلاک 54

تلفن تماس:

  • 02146094117
  • 02146094118
  • 02144111229

 

ارسال نظر شما

login captcha

پربازدیدترین ها