2109
آخر هفته در مشهد،ملایر،تهران و اسلام‌شهر

آخر هفته در مشهد،ملایر،تهران و اسلام‌شهر

1398/03/08 بازدید874
پر کردن آخر هفته‌ها با برنامه‌های شاد و سرگرم کننده به سلیقه شما بستگی دارد.از خودتان بپرسید که شادی و تفریح در طبیعت را بیشتر دوست دارید یا از ورزش و بازی‌های دسته جمعی لذت می‌برید.اگرچه گاهی تماشای یک فیلم دیدنی و یا رفتن به کنسرت موسیقی و شاید یک روزهایی حتی پیاده‌روی هم بهترین گزینه برای رنگ زدن به روزهای بلند و کسل کننده است. موافق هر شکل از این تفریح‌ها که باشید حتما آخر هفته‌های پر از انرژی و دلچسبی را سپری خواهید کرد. پس آماده شوید و برای این آخر هفته خود هم روزهای شاد بسازید.

شلیک کنید و هیجان زده شوید / تفریح از نوع پینت بال جنگلی در مشهد

بازی‌های دسته جمعی یک اتفاق سراسر خنده، شور و شادی است چون همه ما روزهایی که با هفت سنگ و وسطی ساعت‌ها سر و صدا برپا می‌کردیم به خاطر داریم. پس حالا که بازی‌ها شکل و شمایل تازه‌ای به خود گرفته‌اند با دوستان و یا خانواده به دل یک جنگ صمیمانه و پر از اتفاق‌های شاد بزنید و این بار پینت بال جنگلی را تجربه کنید. در این بازی موانع به صورت مفرح و جذاب طبق آخرین متد چیده شده و تمام تجهیزات همراه لباس مخصوص به شما ارائه می‌شود. فقط کافی است تیمی دوستانه یا خانوادگی تشکیل دهید و در محیطی جنگلی و متفاوت پینت بال هد شات بازی کنید.در مشهد به جاده طرقبه، امام رضا 14، پارک جنگلی وکیل آباد بروید یک روز پر از هیجان را با خانواده و دوستان خود سپری کنید.

پینت بال جنگلی در مشهد

انرژی بگیرید / آخر هفته در پیمایش پارک جمشیدیه تهران

بهترین انتخاب برای شروع یک روز تعطیل در فصل بهار می‌تواند همین کوهنوردی و پیاده روی باشد. به ویژه اگر همراهان خوش ذوق و دوست داشتنی با شما هم قدم شوند و ساعت‌ها از خاطرات و اتفاق‌های خوب برای شما در مسیر داستان سرایی کنند. در یک اتفاق جالب قرار است برنامه‌ای با عنوان پیمایش پارک جمشیدیه همین جمعه، روز دهم خرداد از مقصد پارک جمشیدیه تا ایستگاه سوم کلکچال از ساعت هفت و نیم الی 16 عصر برگزار شود. پس این آخر هفته لباس و کفش راحت بپوشید و برای یک پیاده روی در بهار خوش آب و رنگ آماده شوید البته برای همراه شدن با این گروه پیمایی نیاز به تهیه بلیط دارید که با جستجوی عبارت "پیمایش پارک جمشیدیه" می‌توانید آن را تهیه و همراه دوستان و عزیزانتان یک طبیعت‌گردی کوتاه و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

تجربه حضور در یک مزرعه واقعی /آخر هفته در باغ فیروزه اسلام شهر تهران

اگر عاشق دنیای رنگارنگ و خوش عطر سبزیجات، دم‌نوش‌ها و گیاهان معطر خوراکی هستید پیشنهاد می‌کنیم بازدید از باغ فیروزه را از دست ندهید. اینجا تنها یک باغ سرسبز و زیبا نیست بلکه قرار است از مجموعه گیاهان دارویی باغ فیروزه دیدن کنید و با خواص گیاهان معطر و دارویی باغ آشنا شوید. مزرعه سبزی و سیفی جات باغ هم که بدون کود و سموم شیمیایی و با آبیاری سالم تولید می‌شود هم از دیدنی‌های دیگری‌ست که تجربه حضور در یک مزرعه واقعی را در ذهن شما تداعی خواهد کرد.آشنایی با نوشیدنی‌های طبیعی، شربت‌ها، دم نوش‌ها هم بخش لذت بخش دیگر این بازدید است. پس آخر هفته به سمت اسلام شهر بزرگراه آزادگان،غرب به شرق، بعد از فتح، جاده ورودی فیروزبهرام، کوچه فیروزه یکم در نهایت باغ فیروزه بروید و از طبیعت و نعمت‌هایش لذت ببرید.

یک بام پر از تفریح / آخر هفته در بام ملایر

همدانی‌ها به ویژه اهالی شهر زیبا و تاریخی ملایر اگر تا امروز گردش در بام ملایر را تجربه نکرده‌اید این آخر هفته فرصت مناسبی است تا از مجموعه تفریحی این منطقه یک فرصت استثنایی برای خودتان بسازید. کلی تفریح از جمله شهربازی سرپوشیده، تله کابین و منوریل، دیواره سنگ نوردی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری در بام ملایر در انتظار شماست تا خوش بگذرانید و خاطره بسازید. به ویژه وقتی در دامنه کوهی به نام گرمه آبشاری مصنوعی هم قرار دارد که خنکایش در گرمای این روزهای بلند به استقبال شما می‌آید. پس برای تفریح این آخر هفته بام ملایر را با تمام تفریحاتش از دست ندهید و به میدان سپاه، پایین دامنه کوه گرمه، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی و این بام زیبا بروید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها