2777
2789
عنوان

زندگی سالم ‌و کاهش وزن ( بامداد خمار) ⛔️عضو جدید نمیگیریم 🙏🏼❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 288761 بازدید | 36895 پست
سلام فدات والا اینم به زور پر کردم نمیدونم چرا اینطوری شدم وقتی دارم غذامیخورم حس میکنم زیاد خوردم و ...

منم گاهی اوقات اینجوری میشم 

   وزن شروع ۸۶.  وزن فعلی. ۶۴/۵    هدف ۶۰                   
عکهی خودم فهمیدم ولی کالریش پایین بود روغنم در حد ی قاشق زدم گفتم شام نخورم جایگزین شه .....چند لیوا ...

کلا هر چیزی زیادیش بده حتی همون چیزای سالم 

به نطرم دو لیوان کافیه 

   وزن شروع ۸۶.  وزن فعلی. ۶۴/۵    هدف ۶۰                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@هستی،بانو   گزارش#

سلام هستی جون عزیزم   عیدت مبارک

صبحانه: پنیر 10گرم+ آنگور 30گرم. کالری: 43

ناهار:برنج 5قاشق+ کباب چنجه نصف سیخ+جوجه کباب نصف سیخ+ سالاد با روغن زیتون. کالری: 756

شام: نخوردم

میان وعده: میوه(موز+توت فرنگی+کیوی)+ کیک خامه ای خیلی کم+تخمه کدو 30گرم. کالری: 469

ورزش:پیاده روی یک ساعت، دوچرخه یک ساعت

آب 8لیوان

چالش چای سبز انجام شد.

چالش آب قبل از غذا هم انجام شد.

کالری مجاز: 1200

کالری مصرفی: 1268 (از کالری فردا کم میکنم)

           

وزن شروع: 70، وزن فعلی:67.5، هدف: 53
سلام عزیز💐عیدتون مبارک چای شیرین کرده بودم عزیز باقند😶 صبحانه:نان لواش🍞۴کف+حلوا ارده🧇۱۰گرم+ ...

سلام عزیزم 

عید ش.ماهم مبارک 

چای شیرین هم باشه بازم خوب نیست به تنهایی واسه صبحانه شروع روز

برنامت خوب بود 


   وزن شروع ۸۶.  وزن فعلی. ۶۴/۵    هدف ۶۰                   

بر بلندای فلک ذکر ملائک یا علی ست
هر که گوید یا علی در روز محشر با علی ست
اوست باب الله باب العشق باب المعرفت
بعد پیغمبر امام و رهبر و مولا علی ست

عید غدیر   بر شما دوستای گل مبارک 

@زیتونپرورده @گل_کادوپول @mahdis7393 @honamik29192 @stayesh  

   وزن شروع ۸۶.  وزن فعلی. ۶۴/۵    هدف ۶۰                   
من موندم طبیعی یا سزارین🧐 واای خوندم.. اونی که گفتش اشتباهی سوار یه ماشین دیگه شده و شوهرش ب ...

بعدشم انتخابي نيست سميه جان سز يا طبيعي

كيووووووووونت پارس🤣🤣🤣🤣دكتر بهت ميگه كدوم

اگه شانس بياري و سز كنن

وگر نه اگه خودتو هم جرررررررر بدي سز نميكنن اگه شرايط طبيعي رو داشته باشي

پس بهش اصلا فكر نكن 😂😘

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792