2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835162 بازدید | 290067 پست

@شیرین_آردا  

سلام شیرین جون. من گزارش رژیممو صبح دادم. واسه گزارش ورزش و چالشا تاپیک قفل بود  الان میفرستم. چون ساعت 11 خوابیدم( بخاطر فست خسته بودم)  

گزارش#  

صبح 65 مین پیاده روی سریع

عصر 30 مین پیاده روی سریع + 40 مین ورزش قدرتی

پلانک دو ست 35 ثانیه ای(سخت بودا) 


ناشتا یه لیوان اب گرم + پودر دارچین + پودر زنجبیل +ابلیمو و یه حب سیر


نیم ساعت قبل از ورزش ها یه لیوان دمکرده چای سبز 

نیم ساعت قبل از وعده ناهار و شام یه لیوان دم کرده قهوه سبز


اب 14.5 لیوان( من ابی که اعلام میکنم اب خالصه دمنوشا که جدا اعلام میکنم) 


 مسواک صبح و شب میزنم


ماسک کف دریا و ماست واسه جوش و روشن شدن پوست

 

مجازمم که 500 بود و مصرفی 499


 



 

نیمه پر لیوان😁😁😁😁😁😉😉😉😉😉😍😍😍😍😍😍

عضو گروه بنفش تاپیک مانکن های زیبا 💪  وزن شروع : ۷۴ وزن هدف: ۶۰  تاریخ شروع رژیم ۳ مرداد ۱۴۰۱    👈👈👈👈 وزن جدید ۷۱ و ۳۵۰ در تاریخ ۱۵ شهریور  من میتونم با توکل به خدا 🥰😘😘😘

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

@بامداد_خمار  

خدا رو شکر سرگروه داشتن بیشترین رای رو اوردو من اولین لایک رو گذاشتم. 

به نظر من اگه سرگروه نباشه عضویت تو گروه بی معنی میشه چون باز ما راه خودمون رو میریم و کسی نیست عیبامون رو بگه. 

هرکس نمیخواد از عضویت انصراف بده. 

@نینیگولو69  

@بامداد_خمار  

خوشگلای من فعلا عضو نمیگیرم تا با بچه ها اشنا بشم 

۱۳ تا یدفعه اومدن ماشالله 

 دارم لیست مینویسم و یکم کارای جزئی مونده انجام بدم دوباره عضو  میگیرم 

هنوزنم تگشون نکردم واسه نظر سنجی 


پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
اینکه میگین اکثرا! خوب اکثرا همین کارارو کردین که توی سن ۲۱ سالگی ۷۸ کیلو شدین. باید سبک زندگیتونو ع ...

افرین با اراده. 

من چهرم کم سن نشون میده همه میگن 21 سالته نهایتش ذوق میکنم ولی وقتی میگن تپلو حرص میخورم... 😤😤

من جلو جلو چند دست لباس خریدم واسه بعدا که باربی شدم. ایشالا بشم... 

من چون قدم بلنده وزنم هیچوقت نشون داده نشده سایزم ۴۲ ۴۴ عه ولی خودم دوس دارم کم کنم درسته ولی من و ...

یه مدت رعایت کنی عادت میکنی. من اوایل همش اب میخوردم تا گشنه نشم. روزی 20 تا لیوان اب  هم میخوردم

الان عادت کردم و واقعا سیر میشم. فقط روزای فست یکم ضعف میکنم

یه مدت رعایت کنی عادت میکنی. من اوایل همش اب میخوردم تا گشنه نشم. روزی 20 تا لیوان اب  هم میخور ...

من در حالت عادی هم روزی ۲۰ تا لیوان آب میخورم😅

کاربر قدیمیم بنا به دلایلی خودم کاربریمو ترکوندم..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز