848
648

سلام

این تاپیک لاغری گروهیه و من راهکارهایی که برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام اینجا میزارم همه تجربه های خودم از کاهش وزن بوده و من متخصص تغذیه نیستم

 پایه ی اصلی رژیم کالری شماریه و سالم خوری و در کنارش ورزش

من خودم تومدت چهار ماه و نیم از وزن ۷۵ رسیدم به ۵۳ و رژیم گروهی خیلی تو انگیزه و اراده ی من تاثیر داشته و خیلی از بچه ها هم تونستن وزن خوبی کم کنن و حتی به هدف هم رسیدن لطفا اگه میخواید با ما رژیم رو شروع کنید حتما حتما اول توضیحات زیر رو بخونید👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼


✅رژیم اصلیمون کالری شماریه یعنی کالری هر چیزی که از صبح تا شب میخورید رو حساب کنید تو کالری شماری همه چیز میتونید بخورید حتی بستنی و فست فود ولی چون قراره رژیم مون  سالم هم باشه بهتره که تا جایی که ممکنه غذاهای سالم مصرف کنید قند و چربی رو به حداقل برسونید


✅ چجوری کالری شماری کنیم ؟؟ برنامه ی کرفس ، مانکن ، بشقاب یا هر برنامه ی کالری شماری که وجود داره رو دانلود کنید و از صبح تا شب هر چیزی که خوردید رو وارد برنامه کنید خودش کالریتون رو محاسبه میکنه


✅ از کجا بدونیم باید چند کالری بخوریم ؟؟ باید وزن الانتون رو ضربدر بیست کنید و جواب رو منهای صد

مثلا کسی که وزنش ۷۰ کیلو هست =۷۰ ضربدر بیست ۱۴۰۰ منهای صد ۱۳۰۰    پس روزانه باید ۱۳۰۰ کالری مصرف کنه تا هفته ای یک کیلو وزن کم کنه


✅چقدر ورزش کنیم و‌چجوری ؟ بهتره اوایل رژیم با سه روز در هفته ورزش رو شروع کنید و کم کم زیادش کنید اینجا توضیحات کامل در باره ورزش رو نوشتم👈🏻👈🏻توضیح ورزش 


✅برای کاهش بهتر تو‌ ما دوروز رو کالری کمی مصرف میکنیم که بهش میگیم روز فست معمولا ۵۰۰ کالری هست و روزهای شنبه و سه شنبه روز فسته
بهتره همیشه همون شنبه و سه شنبه باشه و روزهای دیگه نگیرید و طبق برنامه پیش برید
(این فست با رژیم ۵/۲ یکم متفاوته چون کالری روز فیدینگ فرق داره  )

✅یکروز در هفته رو هم خامگیاهخواری داریم که در اصطلاح بهش میگیم خگخ. برای سم زدایی و سالم خوری مفیده و تو کاهش وزن تاثیر خوبی داره
خگخ یعنی چی ؟ یعنی از صبح تا شب فقط مجازیم مواد گیاهی و خام مصرف کنیم مثل سبزیجات خام میوه ی تازه میوه ی خشک خرما کشمش آجیل و مغزهای خام
و از خوردن مواد گیاهی و پخته خودداری کنیم مثل شیر ماست گوشت و... و هر چیزی که پخته شده حتی چای و قهوه ولی آب نیمه جوشیده میشه خورد

✅روزها یکشنبه ی هر هفته وزن کشی داریم
چه شرایطی رو باید تو وزن کشی رعایت کنیم ؟؟؟
حتما ناشتا باشید و حداقل یک ساعت بعد از بیدار شدن باشه
حتما قبلش دستشویی برید ،
شب قبل نمک زیاااد مصرف نکنید
سه روز قبل از پریود و تو دوره وزن نکنید
قبل از وزن کشی هیچ چیزی نخورید حتی آب
همیشه با یک ترازو و یک لباس وزن کنید
بجز یکشنبه وزن نکنید

✅اسامی رو باید خودتون بزارید تو لیست تاپیک وزن رو قفل میکنم که شلوغ نشه و همیشه یکشنبه هر هفته باز میشه و‌میتونید وزنتون رو بزارید تو لیست فقط لطفا مرتب باشه و طبق برنامهوزنتون رو اینجا وارد کنید 

✅سایز هارو هم تو تاپیک سایز بزارید که ۱۰ هر ماه باز میشه

سایزتون رو اینجا اعلام کنید * 

*مطالب مفید برای رژیم رو هم بخونید


✅لطفا اول توضیحات رو کامل بخونید بعد هر جا که متوجه نشدید سوال کنید
امیدوارم همگی به وزن دلخواهتون برسید و موفق باشید❤️
ما میتووونییییییم 💪🏻


وزن شروع ۷۵. وزن فعلی ۵۴.  وزن هدف ۴۵. قد ۱۶۰. برای شروع رژیم حتما پست اول تاپیک رو بخونید ❤️ هرکی بجز یکشنبه ها وزن کنه ایشالا خودش چاق بشه جاریش لاغر 😈چالش رژیم و ورزش اینهفته 👉🏼چالش زیبایی 👉🏼

منم میخوام به وزن ۶۰ برسم الان ۶۹ هستم 

در پی رد و قبول عامه خود را خر مساز*چونکه نبود کار عامی جز خری یا خر خری*گاو را باور کنند اندر خدایی عامیان*نوح را باور ندارند از پی پیغمبری


934

من میخوام عضواین گروه بشم🤗

تصمیم گرفتم بالطف وعنایت خداوتلاش واراده خودم لاغر بشم😊 آخه میدونی از بچگی چاق بودم😢میخوام بدونم دنیای لاغری چه جوریه 🤔میشه برام دعا کنی😘
منم میخوام به وزن ۶۰ برسم الان ۶۹ هستم 

سلام عزیزم خوش اومدی 

وزن شروع ۷۵. وزن فعلی ۵۴.  وزن هدف ۴۵. قد ۱۶۰. برای شروع رژیم حتما پست اول تاپیک رو بخونید ❤️ هرکی بجز یکشنبه ها وزن کنه ایشالا خودش چاق بشه جاریش لاغر 😈چالش رژیم و ورزش اینهفته 👉🏼چالش زیبایی 👉🏼
933

سلام دوباره

ما که هرجا بری دنبالت میایم بامداد جون

امروز 1397/9/8 با وزن 68.950 😍😍میخوام دوباره شروع کنم تا اگه خدا بخواد برسم به هدف اول وزن 65 کیلو💪💪💪و بعد اگه شرایط یاری کرد پیش برم برای هدف دومم که 62 کیلوئه😱😱😱. من مطمئنم که ازپسش برمیام☺️☺️☺️. وزن هفته اول 68.150
من شنيدم واس مقدار كالري مصرفي وزن رو ضرب ٣٠ميكنن .خدايي٢٠خيلي كمه

نه عزیزم اشتباهه وزن ضربدر سی برای تثبیته و وزن کم نمیشه یا کاهش خیلی کمه 

وزن شروع ۷۵. وزن فعلی ۵۴.  وزن هدف ۴۵. قد ۱۶۰. برای شروع رژیم حتما پست اول تاپیک رو بخونید ❤️ هرکی بجز یکشنبه ها وزن کنه ایشالا خودش چاق بشه جاریش لاغر 😈چالش رژیم و ورزش اینهفته 👉🏼چالش زیبایی 👉🏼
عضوی خب عزیزم

سلام میشه وزن وننوشت ولی بیام اعلام کنیم چقدر کم کردیم😎

تصمیم گرفتم بالطف وعنایت خداوتلاش واراده خودم لاغر بشم😊 آخه میدونی از بچگی چاق بودم😢میخوام بدونم دنیای لاغری چه جوریه 🤔میشه برام دعا کنی😘

خوش اومدم صفا اوردم مجلستونو منور کردم...بلند نشین تورو خدا..بشینین راضی نیستم..بامداد ی قهوه بیار.ام البنین تو هم پاشو میوه بیار برام😒

 سالام😊لایک کنی با مشت میکوبم تو دهنت👊تامام✋👇           وزن شروع:تقریبا ۹۶ .  وزن فعلی:۸۵/۴۰۰ . . آهای بامداد خمار 😒😒😒👇👇👇  منم آن چاقالوی بداخلاق 😡😡😡👇👇👇میخوام وزنم بشه۷۰ 😞😞😞👇👇👇 کم کم دارم میترکم حالا خودم ب جهنم الان مثل یک بمب اتمم بترکم کره زمین نابود میشه😀😀😀👇👇👇تا ۱۰میشمارم اگر مانکن نشم تاپیکتو رو سرت خراب میکنم😝😝😝  ....   به امید روزی که منم بغلی بشم 😭😭😭آخه الان تو بغل جا نمیشم😂😂😂  
929
سلام عزیزم خوش اومدی 

ممنونم

در پی رد و قبول عامه خود را خر مساز*چونکه نبود کار عامی جز خری یا خر خری*گاو را باور کنند اندر خدایی عامیان*نوح را باور ندارند از پی پیغمبری

یک هفته اس شروع کردم

کالری مجاز ام 1650 من روزانه زیر پانصد میگیرم

یک ربع حلقه،نیم ساعت پیاده روی روی تردمیل،ده دقیقه دویدن روی تردمیل،ده دقیقه ورزش فرم دهی باس ن روزانه انجام میدم

شکمم قشنگ جمع شده 

من وزنم۸۵هست میخوام۶۰بشم

همسرم من اخم   تورابه خنده   کسی عوض نمیکنم   حتی نداشته هایت راباداشته های کسی عوض نمیکنم من تارموی توکه هیچ حتی خاطراتت رابا هیچکس عوض نمیکنم   تاابدتوقلبمی  
من میخوام عضواین گروه بشم🤗

سلام عشقم تو که عضو بودی نن جون ❤️

وزن شروع ۷۵. وزن فعلی ۵۴.  وزن هدف ۴۵. قد ۱۶۰. برای شروع رژیم حتما پست اول تاپیک رو بخونید ❤️ هرکی بجز یکشنبه ها وزن کنه ایشالا خودش چاق بشه جاریش لاغر 😈چالش رژیم و ورزش اینهفته 👉🏼چالش زیبایی 👉🏼
😍😍😍😘😘دوباره سلام

سلام عشقم 😘😘

وزن شروع ۷۵. وزن فعلی ۵۴.  وزن هدف ۴۵. قد ۱۶۰. برای شروع رژیم حتما پست اول تاپیک رو بخونید ❤️ هرکی بجز یکشنبه ها وزن کنه ایشالا خودش چاق بشه جاریش لاغر 😈چالش رژیم و ورزش اینهفته 👉🏼چالش زیبایی 👉🏼
835
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

923
925
830
941
726
931
935
24
917
224
844
823
939
745
909
83
263