2777
2789
عنوان

نمی دونم

| مشاهده متن کامل بحث + 1217 بازدید | 113 پست
منم اینطوریم نمی تونم بگم برام عادی میشه که نمیشه هیچ وقت برای من مهم بوده و هست

اره واقعا موقعیت و پول کاری نمیکنه ک ب دل بشینه بیچاره هرکاریم بکنه ازش ایراد میگیره

😍خداجونم انقد بهت احساس نزدیکی میکنم وقتی راجع به خدا صحبت میشه حس میکنم دارن راجع به اعضای خانوادم صحبت میکنن😍
سه سال بیشتره که حرف ازدواج هست الانم یه ماهه رابطه و رفت و امد نزدیک داربم مشاور یه بار رفتیم خوب ...

اوووووواین همه وقت؟عکسشونداری؟😁

میشه واسه صحیحوسالم به دنیااومدن بچم صلوات بفرستین.😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اتفاقا این چند وقت اخیر خوشم اومده از شخصیت و رفتارا و محبتاش. ولی نمی دونم چرا بهش علاقمند نمیشم ...

شاید هنوز اونطور علاقمند نشدی بهش

من خودم اول قیافه همسرمو نمیپسندیدم

الان ب نظرم خوشگله

یکمی صبر کن اگه نتونسی با قیافش کنار بیای بیخیالش شو مسئله کوچیکی نی

جوری دستامو بگیر که انگار قراره همین الان از دستم بدی 👫
سه سال بیشتره که حرف ازدواج هست الانم یه ماهه رابطه و رفت و امد نزدیک داربم مشاور یه بار رفتیم خوب ...

سه سااااال

من وقتی میام نی نی سایت 👈     👇👇👇بعد از ترکیدن و تعلیقی دوباره برگشتم دیگه نبینم تاپیک سیاسی بزنیداااا 🚫شما تاپیک میزنید من میترکم🔫🚨🔥
یه مدت باهاش فقط چت کن و ارتباط رودر رو نداشته باش. سعی کن اصلا به قیافش فکر نکنی و عکساشو نبینی. اگ ...

چت کردن خیلی غلطه، شخصیت واقعی آدم تو چت مشخص نمیشه 

"عاقل" فقط اونی که هیچوقت وقتشو تو این سایت هدر نداد! / یه استادی داشتیم که ‏میگفت هر وقت هر جا به مشکلی برخوردید دنبال مقصر نگردید؛ مقصرش منم! ‏بگردید دنبال راه حل ✋
سبزه س. ابروهاش بیش از حد پهن و مشکیه. مو کاشته موهاش وزه. دندوناشم یه کم جلوعه

ابرو دندونو میشه حل کرد

😍خداجونم انقد بهت احساس نزدیکی میکنم وقتی راجع به خدا صحبت میشه حس میکنم دارن راجع به اعضای خانوادم صحبت میکنن😍
اگه دلت باهاش نیس نکن. هم خودتو هم اونو اذیت نکن. اونم حق داره با کسی ک دوستش داره ازدواج کنه

خب اون منو خیلی دوست داره به قول مشاوره شیفته مه و اگه من ولش کنم خیلی ضربه میخوره

دلمم میسوزه براش خیلی با من خوبه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز