من چون از اول چاق بودم الان خیلی خوشحالم و برام تازگی داره. خدارو هزار مرتبه شکر.
عزیزم خوب پیش میرفتی که چرا اونهمه زحمت کشیدی و خرابش کردی.
الانم اصلا دیر نشده خیلیا هستن ک تازه ب گروهمون پیوستن و دارن بدون سرگروه پیش میرن.
پس خودت یه یاعلی بگو و انگیزه# هم بخون و به امید خدا شروع کن باز.
هیچی از خوردن لذتبخشتر نیست ولی از همه اینا خوش اندام بودن و خوش لباس بودن به همه اینا می ارزه.
امروز قشنگترین و عزیزترین روز زندگیم بود بخدا. خیلی ذوق دارم