2777

انگیزه #

برای هشتگ "انگیزه" 662 مورد یافت شد.

انگیزه#

🤔 هنوز برای خودتون تصمیم نگرفتید ؟👇


✅یه کم فکر کنید و متن زیر رو با تامل بخونید و به کسانی که دوستش دارید بفرستید

✔️ اگر همین امروز استارت برای تغییر سبک زندگی و تناسب اندامت نکنی ممکنه به زودی زود پشیمون بشی ،

یادمه همیشه به شاگردان حضوری ام می گفتم، هدفت این باشه که وقتی  ۷۰ سالتون هم شد خوش هیکل و سلامت باشید یه پدربزرگ و مادربزرگ سالم که باعث افتخار بچه ها و نوه ها باشه که برای آمدن به خانه ش لحظه شماری کنن نه سرباره بچه ها که برای نگه داری پدربزرگ ها و مادربزرگ ها شانه خالی کنن و مدام دعوا کنن.

✅مطمئن باش اگر دیر حرکت کنی
سه ماه بعد شرایط تون بدتر از الانتون  میشه و پشیمان بشید

و اگر تلاش کنید
در کمتر از ۳ ماه با اخذرژیم وتمرین  از تغییراتتون شگفت زده خواهید شد👌

تصمیم درستی در این روزهای خانه نشینی بگیرید و شروع کنید👍


انگیزه#  خوب امروزم تموم شد😁😁

من یکمی زیادتر از فست خوردم

ولی عوضش جای یکساعت ورزش دوساعت ورزش کردم

تازه دمتوش لاغریم خوردم

اخ جون .من تونستم سه روز ورزش کنم.سه روز از کالری مصرفیه روزانم کمتر بخورم

تونستم رو تصمیمم بمونم

والان دیگه حس چهار روز پیشم رو ندارم.که به خاطر بی اراده بودنم گریه میکردم

من الان به خودم افتخار میکنم 

هوراااااا

انگیزه# بچه ها تو این یکسال اخیر این اولین باره که تو نستم سه روز روی تصمیم برای رژیم بمونم

کالری شماری میکنم

ولی یکمم چیزهای پرکالری میخورم 

مثل بستنی ولی سر کالری اصلی میبندمش امیدوارم نتیجه داشته باشه

تازه ورزشم میکنم

گاهی دمنوش هم میخورم 😉😉😉

انگیزه# رو بخون حتما

بعدشم وقتی یکشنبه بیاد وزنتو ک ببینی همچین کییییف میکنی ک تا هفته بعدش شارژی😎

ب نظرم ب خودت هی گوش زد کن موقه خوردن ک از رقبام بزنم جلو و تو تاپیک همیشه کاهش وزنم اول باشه

فقط چندروز رعایت کنی اولین کاهش وزنتو ک ببینی خودت خیییلی ترغیب میشی

یکشنبه ها میشه بهترین روز هفته. وای انقد استرس داره اولین وزن بعد رژیم😍 خیلی حس خوبیه 

من چون از اول چاق بودم الان خیلی خوشحالم و برام تازگی داره. خدارو هزار مرتبه شکر.

عزیزم خوب پیش میرفتی که چرا اونهمه زحمت کشیدی و خرابش کردی.

الانم اصلا دیر نشده خیلیا هستن ک تازه ب گروهمون پیوستن و دارن بدون سرگروه پیش میرن.

پس خودت یه یاعلی بگو و انگیزه# هم بخون و به امید خدا شروع کن باز.

هیچی از خوردن لذتبخشتر  نیست ولی از همه اینا خوش اندام بودن و خوش لباس بودن به همه اینا می ارزه. 

امروز قشنگترین و عزیزترین روز زندگیم بود بخدا. خیلی ذوق دارم

پربازدیدترین تاپیک های امروز