2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835194 بازدید | 290067 پست
😂😂😂الهه میگم از اینکه برسام با بهار انقد تفاوت سنی داره راضی هستی؟بنظرت خوبه؟یا باید زودتر اقدام ...

اره خیلیی راضی ام چون بهار خیلی کمکم میکنه یوقتایی میگم اگه بهار نبود یا کوچیک بود من چیکار میکردم خودشم دوست داره اینجوری  

البته بنظرم اگه با فاصله ی دوسال هم میاوردم خوب بود همبازی بودن 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره خیلیی راضی ام چون بهار خیلی کمکم میکنه یوقتایی میگم اگه بهار نبود یا کوچیک بود من چیکار میک ...

ن ن این کمک کردنه از همه مهم تره.....همبازی دلتو میخورد بخ بخ میشدی😑پس منم مصمم تر شدم ک کیارش ۱۰.۱۱ ساله بشه اقدام کنم

وزن شروع》90 وزن هدف》۶۵...پشت کرده ام ب گذشته...ب روزهایی ک با اندوه شب شدند...دشمن شده ام با آنها ک مرا ن تنها یکبار بلکه هزار بار آزردند رو ب آینده ای نشستم ک هیچکدام از آن آدمها و روزهای ملالت امیز،درونش جایی ندارند.مادربزرگ همیشه میگفت:روی زخم های دلت مرهمی نگذار!صبر کن بسوزند و بفهمند دستی نیست برای مداوایشان آنوقت یاد میگیرند با هر حادثه خراش برندارند...گذشته ام را بی هیچ دوایی رها کرده ام،دشمنانم نیز در مخروبه ترین قسمت مغزم.باید یاد بگیرم برای هر رنجشی پماد امید بخشی نیس؛درد را باید تجربه کرد تا دیگر هر زخمی،روح را ب انزوا نبرد...حالا آدمی شده ام بیگانه با انچه تصور میکنی.هرچقدر میخواهی طعنه بزن و کنایه هایت را در دهانت بچرخان!من تنها آینده ای را میبینم ک نه برای تو جایی هست نه روزهای  هدر رفته!مادربزرگ قربان دهانت راست میگفتی:مرهم همیشه دوای درد نیس،گاهی باید بی اهمیت بود درد خودش از خانه میرود...!

خانوما امکانش هست سایز بازو کم بشه؟؟از اول بزرگ بودن رفتم بدنسازی سفت شدن خیلی بدم میاد .چندوقته ک نرفتم و مشت میزنم رو هوا بالا پایینشون میکنم ازاون سفتی دراومدن شل شدن تاثیرداره بنظرتون؟؟

خدایا شکرت

بزن 

سلام الهه جون من نزدیک پنج ماه رژیمم از مجازم هم بیشتر نخوردم مشکل تروئید واینا هم ندارم ورزشم پیاده روی وحلقه ومقداری قدرتی دارم چرا وزنم اینقدر دیر میاد پایین مشکل کارم کجاس

وزن ابتدا 81/300شروع رژیم 98/09/09 وزن 78/5😈 وزن آخر رژیم برج یازده نود ونه 56/۵۰0😪 وزن هدف 55 قد158***کاهش تا الان24/۸۰0 کیلو مرسی از الهه جون که با تاپیکشون باعث شدن خیلیا به آرزو خوش اندامی برسن   باردار شدم انشاالله بعد زایمان باز شروع میکنم... شروع دوباره رژیم ۱۴۰۱/۱۰/۰۳  وزن شروع   ۶۷.۵۵۰  هدف ۵۵ وشروع دوباره ۷۶.۳۵۰ تاریخ ۱۴۰۲.۱۲.۱این دفعه دیگه میتونم
ن ن این کمک کردنه از همه مهم تره.....همبازی دلتو میخورد بخ بخ میشدی😑پس منم مصمم تر شدم ک کیارش ۱۰.۱ ...

نه بنظرم خوب بود همبازی داشته باشه یسری مشکلات رو نداشت 

البته به بچه هم بستگی داره ها مثلا خواهر من پسرش اصلا کمک نمیکنه درصورتی که تو بارداریش پسرش میگفت تو دست به هیچی نزن ولی الان اصلا بچه رو نگه نمیداره 

ولی خب بازم دردسر دوتا بچه کوچیک و نداری 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
سلام الهه بیا من و دعوام کن خیلی سست اراده شدم 😔😔😔😔 @بامدادخمار    


سلام عزیزم چرا ؟ 

گروه رنگی گذاشتیما رنگتو انتخاب کن پروفایلتو عوض کن انگیزه میگیری تو امضامه 

انگیزه#  رو بخون 

هدفی که از اول در نظر داشتی رو دوباره مرور کن 

تو قراره مانکن بشیا از همکلاسیات خوش تیپ تر 😍

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
خانوما امکانش هست سایز بازو کم بشه؟؟از اول بزرگ بودن رفتم بدنسازی سفت شدن خیلی بدم میاد .چندوقته ک ن ...

بله حتما کم‌میشه یکم سخت تر از جاهای دیگه 

حرکات قدرتی بازو انجام بده 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
میدونم خیلیی سخته...من که خودم تنهام بعضی وقتا ،، واسه خودم وقت ندارم... چه برسه به شما که دوتا بچه ...

مرسی از دلگرمیت عزیزدلم🤗❤😚

نی نی ۸ ماهشه

از ۲۰ روزگیش زدم😑طبیعی بودم

✌ همگام با تاپیک بامداد خمار💪  با همراهیِ دوست جونیا😍.  📎گروه آبی📎  وزن اولیه: ۸۴    وزن شروع دوباره😅: ۷۷  وزن کنونی: ۷۳.۸۵۰   هدف اول: ۷۴🔓🔑   هدف دوم: ۷۱🔒   هدف سوم: ۶۸🔒   هدف آخر😍: ۶۵🔒
نه بنظرم خوب بود همبازی داشته باشه یسری مشکلات رو نداشت  البته به بچه هم بستگی داره ها مثلا خو ...

فک‌میکنم دخترا بهترن واس کمک کردن هم دلسوز ترن هم عاقل تر....غیر از کمکش حداقل اینو دیگه میدونی کی بچه ۱۰ ساله خودش از پس خودش برمیاد حداقل مثلا دیگه لازم نیس وقتی داری ی بچرو میخابونی اون دشوری داره ببریش دستشویی حالا تو تصور کن ی بچه ۲ ساله و ی نوزاد😱😩خیلی سخته الان کیارش ک ۲ سال و نیمه هنوز خیلی چیزارو متوجه نیس میییره عقب چنان محکم میپره رو شکمت ک‌ نفست میره حالا فک کن حامله باشی😑یا مثلا اینطوری بپره رو ی نوزاد😱😑یا باید همممش کیارشو دعوا کنی بزنی یا اینکه خودت ک خل بشی دا😩

وزن شروع》90 وزن هدف》۶۵...پشت کرده ام ب گذشته...ب روزهایی ک با اندوه شب شدند...دشمن شده ام با آنها ک مرا ن تنها یکبار بلکه هزار بار آزردند رو ب آینده ای نشستم ک هیچکدام از آن آدمها و روزهای ملالت امیز،درونش جایی ندارند.مادربزرگ همیشه میگفت:روی زخم های دلت مرهمی نگذار!صبر کن بسوزند و بفهمند دستی نیست برای مداوایشان آنوقت یاد میگیرند با هر حادثه خراش برندارند...گذشته ام را بی هیچ دوایی رها کرده ام،دشمنانم نیز در مخروبه ترین قسمت مغزم.باید یاد بگیرم برای هر رنجشی پماد امید بخشی نیس؛درد را باید تجربه کرد تا دیگر هر زخمی،روح را ب انزوا نبرد...حالا آدمی شده ام بیگانه با انچه تصور میکنی.هرچقدر میخواهی طعنه بزن و کنایه هایت را در دهانت بچرخان!من تنها آینده ای را میبینم ک نه برای تو جایی هست نه روزهای  هدر رفته!مادربزرگ قربان دهانت راست میگفتی:مرهم همیشه دوای درد نیس،گاهی باید بی اهمیت بود درد خودش از خانه میرود...!
بخدا درکت میکنم.خیلی سخته با دو تا بچه،آدم یهو ضعف میکنه منم تو شیردهی این روزا رو گذروندم. به شرایط ...

چقد خوبین🥰مرسی چشم❤

انشاالله رعایت کنم که نیاز به عذاب وجدان و سرزنشم نباشه دیگه😞

✌ همگام با تاپیک بامداد خمار💪  با همراهیِ دوست جونیا😍.  📎گروه آبی📎  وزن اولیه: ۸۴    وزن شروع دوباره😅: ۷۷  وزن کنونی: ۷۳.۸۵۰   هدف اول: ۷۴🔓🔑   هدف دوم: ۷۱🔒   هدف سوم: ۶۸🔒   هدف آخر😍: ۶۵🔒
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز