نه بخاطر اینه تا کم شدی تثبیت درست نگرفتی و کلا غیب شدی باید حداقل یه چند ماه تثبیت کنی
باید بشینی بنویسی اصلا واسه چی میخوای کم کنی هدفت چیه اگه کم بشی چه اتفاق خوبی درونت میوفته اگه چاق بشی چی میشه
تو خیلییی عالی کم شدی مطمئنم اگه دوماه اراده کنی باز همون کاهش خوب رو داری
رژیم فقط هفته اول سخته و ادم ضعف میکنه بعدش خیلی کم گرسنه میشی و بیشتر هوس میکنی ناخونک بزنی سعی کن غذای خودت رو تو بشقاب بکشی و بری یه جا دور از سفره غذا بخوری
به خودت بگو فقط دوماه بدون تقلب رعایت میکنم
انگیزه# رو بخون