
انگیزه#
رژیم بلور و شیشه نیست که بشکنه ...
اگر یه روز ۲ روز یا یک هفته رژیمتو رها کردی و پرخوری و عدم ورزش داشتی..
میتونی جبران کنی..با ناراحتی و پشیمونی و عذاب وجدان کاری درست نمیشه بلکه ممکنه بدتر پرخوری عصبی کنی و بیشتر چاق شی..
پس جبران کن و مثل قبلا محکم و با اراده باش... تو لایق بهترررین هایی🌸
خواستن_توانستن_است#