2777
2789
عنوان

به نظرتون اگه کسی تا حالا نخونده از الان خوووب بخونه قبول میشه

| مشاهده متن کامل بحث + 263 بازدید | 33 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا عزیزم؟ مشکل خانوادگی داری   یا فکر میکنی به هدفت نمیرسی ؟

نه کلا حسش و ندارم 


اصلا نمیتونم کتاب باز کنم بخونم


دارم دیوونه میشم 


پارسال مصاحبه هم رفتم ولی نشد 

چکا ر کنم انگیزه ام زیاد بشه

هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است  خشنودی قلب امام زمان  صلوات                                                                                              گفت نمی خواهم  برای آمدنم کاری کنی!  لطفا برای نیامدنم  کاری نکن ...!!!
اگ مشاوری بمنم مشاوره بده درس شیمی و کدوم مباحث و بخونم در حد بیس درصد بزنم 

صبر کن الان بهت میگم

ببین عزیزم تو کنکور از همه جای کتاب سوال میاد سعی کن اول اولویتت کتاب باشه 

بعدش ک کتابو بلد شدی برو سراغ تست و تا میتونی تست بزن 

چون کمر کنکورو تست میشکنه

عزیزم اول به من بگو چ رشته و کدوم دانششگاه رو میخوای؟

فرهنگیان میخوام

هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است  خشنودی قلب امام زمان  صلوات                                                                                              گفت نمی خواهم  برای آمدنم کاری کنی!  لطفا برای نیامدنم  کاری نکن ...!!!
صبر کن الان بهت میگم ببین عزیزم تو کنکور از همه جای کتاب سوال میاد سعی کن اول اولویتت کتاب باشه&nbs ...

عزیزم من شیمیو کلا گزاشته بودم کنار درسای دیگ رو خوندم الان بنظرت میتونم بیس سی درصد بزنم انگار

برای قبولیم توی کنکور 1400 یه صلوات میفرستین ممنون😍
فرهنگیان میخوام

خوب همین الان چشماتو ببند تصور کن به اون رشته و اون دانشگاه رسیدی 

به اطرافیان چی میگن؟

ببین مادر پدرت چیکار میکنن؟

خودت دوست داری تو اون لحظه چی بگی؟ چیکار کنی؟

بعدش ک فکر کردی 

این رشته رو با دانشگاه مورد نظر بنویس بزن جلو چشمت 

هر وقت سست شدی 

ی نگه بهش کن بگ و 

من بره این رشته ساخته شدم و میتونم 

علی یارت گلم

سال كنكورم همين موقعا بود كه همين جمله رو ميزدم تو اينترنت كه ببينم كسي تاحالا مثل من بوده و نتيجه گرفته يا نه....و اتفاقا هم همينجا تو ني ني سايت خيلي از نظرارو ميخوندم ولي بعد از اينكه كنكورو دادم به عينه ديدم كه ميشد تو همين چند ماه اخر به نتيجه رسيد به شرطي كه واقعا خوب بخوني....پس دلتو قرص كن برو بچسب به درست حسابي تا روزكنكور

سال كنكورم همين موقعا بود كه همين جمله رو ميزدم تو اينترنت كه ببينم كسي تاحالا مثل من بوده و نتيجه گ ...

ببخشید تجربی بودین؟

برای جلوگیری از ناراحتی و بحث بیجا: حق با شماست دوست عزیز:)ایراد نداره گاهی وقتا تنها کاری که میکنی زنده موندن باشه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز