2794
عزیزم خونریزی تا دو هفته ممکنه ادامه داشته باشه البته در اواخر حالت لکه بینی خواهد داشت سونوکرافی لازمه انجام بشه تا وجود یا عدم وجود بقایای جنینی چک بشه
1398/12/06
سلام جهت بررسی لازم مراجعه کنید تا ابتدا از سلامت کتف مطمئن باشید و در صورت نیاز ویتامین های مورد نیاز را دریافت کنین
1398/12/04
۲۹سالگی زمان یائسگی حتی زودرس نیست عزیزمن شما باید از نظر سندرم تخمدان پلی کیستیک چک بشید و در صورت نیاز داروهای دیکری رو هم مصرف کنید
1398/12/06
با سلام اسپرم زخم را درمان نمي كند وامپول هم در ابتدا بي نظمي قاعدكي مي دهد
1398/12/12
خیر نگران نباشید لخته خون به پرده بکارت آسیبی وارد نمی کند موفق باشید.
1398/12/04
با سلام زمان خاصي ندارد بهتر است سونو كنيد تا ضخامت اندومتر مشخص شود و در صورت لزوم دارو مصرف كنيد
1398/12/12
سلام با توجه به منفی بودن تست بارداری احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا سه روز آینده به خون ریزی نیافتادید آن وقت مجدد پیگیری نمایید موفق باشید
1398/12/03
سلام بله می تواند از عوارض داروهای مصرفی باشد باید تحت نظر مرکز تخصصی ناباروری باشید و پروسه درمانی خود را ادامه دهید تا نتیجه بگیرید موفق باشید.
1398/12/03
سلام عزیزم ما به خانم هایی که سیکل قاعدگی منظمی دارند و به موقع دچار عادت ماهانه می شوند توصیه می کنیم اگر می خواهند بدانند که باردار هستند یا نه بعد از اینکه زمان مقرر پریودشان گذ...
1398/12/10
برای پرولاکتین فرقی نمیکنه چندم قاعدگی باشه کنی بالاست به دکترتون مراجعه کنید تا با علائم دیگری که از شما میدونن براتون دارو با دوز پایین شروع کنن
1398/12/03