سلام
اگر سونوگرافي و آزمايش نرمال داريد ، مطمينا يائسگي زودرس نيست . پس حتما با پيگيري بيشتر به نتيجه خواهيد رسيد ولي عقب افتادن هفت ماهه حتما چيزي هست!
عزیزم
اینها لخته های خون هستند که حاوی بافت دیواره داخلی رحم هستند که هر ماه ریزش میکنه و با خون قاعدگی دفع میشه وحالتی نرم و منعطف داره و براحتی ازسوراخ پرده بکارت( که خیلی هم ری...