2794
سلام اگر زمان تخمک گذاری شما شب ۱۴ سیکل قاعدگی به بعد باشد احتمال بارداری ضعیف است موفق باشید.
1398/12/02
سلام اگر رابطه محافظت شده نداشته ايد، حتما آزمايش تست خون بارداري bhcgانجام دهيد.
1398/11/30
سلام تا زمان پريود صبر كنيد ، چون هيچ كدام از اينها علائم اختصاصي نيست.
1398/11/29
عزیزم تنبلی دخمدان مشکلیه که اگر بخوبی و درست تحت کنترل باشه مشکلی برای بارداری بوجود نمیاره آزمایش تیرویید و پرولاکتین حتما لازمه که انجام بشه
1398/11/30
سلام اگر پزشكتان معتقد به خوب بودن جواب آزمايشات و سونو هستند، بدون نگراني به تلاشتان ادامه دهيد و بدانيد هنوز دير نيست.
1398/11/29
سلام اگر سونوگرافي و آزمايش نرمال داريد ، مطمينا يائسگي زودرس نيست . پس حتما با پيگيري بيشتر به نتيجه خواهيد رسيد ولي عقب افتادن هفت ماهه حتما چيزي هست!
1398/11/29
عزیزم اینها لخته های خون هستند که حاوی بافت دیواره داخلی رحم هستند که هر ماه ریزش میکنه و با خون قاعدگی دفع میشه وحالتی نرم و منعطف داره و براحتی ازسوراخ پرده بکارت( که خیلی هم ری...
1398/11/30
با سلام اول بايد همه چيز بررسي شود اكر مشكلي نبود ميتواند كمك كند
1398/12/04
سلام عزیزم احتمال بارداری تقریبا صفره بعد از عقب افتادن پریود تست خون بدید خود استرس هم باعث بهم خوردن سیکل میشه
1398/11/28
فعلا صبر کنید تا از نظر جسمی و روحی آمادگی لازم را پیدا کنید مکمل های تقویتی و اسید فولیک مصرف کنید
1398/11/27