2794
درود،نگران نباشید احتمال اینکه در این سن بارداری جنین دیده نشود بهرحال ممکن است پیش بیاید اما بیشتر قلب جنین ممکن است دیده نشود به هر حال آزمایش بتا در صورت بارداری نرمال داخل رحمی...
1398/12/05
اگر کمتر از ۶ماه از آزمایش و سونو کرافی کذشته با نتیحه آزمایشات به دکتر مراجعه کنید در ضمن مشخص نیست چه نوع آزمایشاتی انجان دادید که مورد نیاز هست یا خیر
1398/12/06
قرص رو قطع کنید و صبر کنید پریود شید بعد از شب چهاردهم سیکلتون به مدت ده شب یک قرص مصرف کنید
1398/12/06
سلام لكه بيني يك بار وسط سيكل نرمال تلقي ميشود،،، ازاينستاي من ديدن فرماييد
1398/12/08
سلام احتمال بارداری صفر نیست. اگر تاخیر پریود داشتین ازمایش انجام بدید
1399/01/05
سلام خیر به آب سرد ربطی نداره اگر ال دی استفاده کردید خونریزی پریود رو کم میکنه میتونید سونوگرافی از نظر کیست انجام بدید
1398/12/20
اگرسن شما۱۴ هست،فعلانمیتوان تشخیص تنبلی تخمدان راداد.بایدتا۱۸صبرکردتاشرایط مشخص شود. فعلادارورامصرف کنید
1398/12/07
سلام از ساعت ۳ پنج شنبه تا جمعه ساعت ۳ یک روز حساب می شود موفق باشید
1398/12/05
درود متاسفم که پبامتان دیر برایم باز شد، امیدوارم در این اوضاع ویروس کرونا سفر نکرده باشید
1398/12/09
سلام می توانید به پزشک سونولوژیست خانم مراجعه نمایید و سونوگرافی شکمی انجام بدهید و روز سوم پریود آزمایشات هورمونی انجام بدهید تا علت مشکل شما بررسی شود موفق باشید.
1398/12/04