سلام
بایستی سعی کنید از این سن کودک رو به مصرف زیاد بستنی و بیسکوییت عادت ندید. این دو حاوی مقادیر بالای قند و چربی هستند لذا سعی کنید مصرفش رو در حد ضرورت انجام دهید
با احترام
...
با سلام و عرض ادبتغذیه درمانی دوران بارداری از مباحث حساس و مهم است. در این دوران که به سه ماهه اول و دوم و سوم تقسیم می شود نیاز انرژی شما متفاوت است که با محاسبه رژیم غذایی به شم...
با سلامنگران نباشيد افراد زيادی هستند كه به مشكل شما دچار هستند ، شما ميتوانيد با توجه به ماه شيردهی رژيم شيردهی بگيريد ،ميتوانيد از طريق پروفايل بنده اقدام كنيد
با سلام در 3 ماهه اول بارداری بهتر است رژیم خود را تغییر ندهید و از همه موادی که قبلا استفاده می کردید به همان میزان قبل استفاده نمایید. بارداری زمان مناسبی برای دریافت مواد غذایی ...