2109
از دوست اخموی پوریا پور سرخ تا نیلای امیر جعفری

از دوست اخموی پوریا پور سرخ تا نیلای امیر جعفری

1397/11/03 بازدید3449
نی نی سایت: از تولد قاسمها تا چالش عکس ده سال پیش، از یک دلیل محکم برای این که ایرانی ها اخمو ترین انسانهای جهان هستند، تا شور و اشتیاق یک مادر از تماشای بازی پسر فوتبالیست و... در نی نی سایتگرام این هفته همه چیز هست، تا دلتان بخواهد شادی و تولد و البته کمی هم غم وغصه و روزهای تلخ از دست دادن داریم. اگر دلتان می خواهد از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

مرتضی پور علی گنجی و آغوش مادر

آغوش مادر بهترین جا برای آرامش است. بهترین جا برای قرار. مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال بعد از بازی مقابل عمان ویدیویی از مادرش منتشر کرد و نوشت:«مادر عزیز تر از جانم یادته وقتی بچه بودم میگفتم میخوام برای تیم ملی بازی کنم،میخوام تو اروپا بازی کنم ،میخوام بازیکن بزرگی بشم میخوام کل دنیا منو بشناسه یادته ؟ هیچی نشدم ,اما الان دارم تو تیم ملی به مردم کشورم خدمت میکنم،من برای شادی تو از جوونیم گذشتم و میگذرم،همونطوری که تو از جوونیت برای اینکه من به تک تک اهدافم برسم ،گذشتی.امروز روزی بود که من شادی رو تو چشمای قشنگت دیدم حتی رو نیمکت تیم ملی چه برسه که برا تیم ملی توی زمین بازی کنم،خواستم بگم برای شاد کردن دل تو و تمام مادرهای ایرانی که بچه هاشونو با سختی بزرگ میکنن میجنگیم که انشالله همه در اخر خوشحال بشن.واینکه با تمام وجود ازت تشکر میکنم که اومدی تیم ملی رو حمایت کنی، ته جان دور گردمه.کسایی که مادرشون رو از دست دادن خدا رحمت کنه و بقای عمر شما و همه مادران سر زمنیم باشه»
 
 

پوریا پور سرخ و دوست اخمو

گویا بچه ها رابطه خوبی با پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون ندارند. البته این را خود پورسرخ روایت کرده است. از پسر بچه ایی که با اخم نگاهش می کند و کم هم نمی آورد. پوریا پورسرخ اینستاگرامش را با یک عکس بامزه به روز کرده است و درباره آن نوشته:« و اينگونه بود كه ما ايرانی ها به عنوان اخمو ترين و عصبانى‌ترين مردم دنيا شناخته شديم. اخمشو ببين آخه. يه ربع چشم تو چشم كرديم، تا لحظه آخر كم هم نياورد.»

امیر جعفری و نیلای عمو

امیر جعفری بازیگر محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون از شگفت انگیزترین و قشنگ ترین برکت خدا نوشته است. او با انتشار یک عکس خانوادگی و البته یک نوزاد زیبا نوشته است:« دنیا به کامت شاد فرشته کوچولوی زیبای ما.داشتنت شگفت انگیز ترین و قشنگترین برکت خداست "نیلا" یِ عمو...» البته این نوزاد فرزند جدیدشان نیست، امیر جعفری از به دنیا آمدن برادرزاده اش خوشحال است.
 

شیلا خداداد و چالش عکس ده سال پیش

تب و تاب چالش عکس ده سال پیش هنوز فروکش نکرده است. خیلی از ستاره های سینما و تلویزیون در این چالش شرکت کرده اند و عکسهای جالبی از ده سال پیش و دوران جوانی به اشتراک گذاشته اند. یکی از این ستاره ها شیلا خداداد است که با یک عکس از روز عروسی و یک عکس خانوادگی به استقبال این چالش رفته است. او درباره این عکس نوشته:«مروری بر ده سال.»

بابک جهانبخش و عشق بابا

قربان صدقه رفتن مادرها همیشه قشنگ است اما وقتی پدرها احساساتی می شوند خیلی زیباتر می شود. بابک جهانبخش خواننده محبوب پاپ با انتشار عکسی از پسرش از چشمهایش نوشته از مرد کوچکش:« تو چشمای منی عشق بابا .سلام .این کوچک مرد
منو خیلی خوب میفهمه !خدا حفظ کنه بچه هاتون رو .چشم‌ بد دور باشه از عزیزانتون .»

زیبا بروفه و غم یار

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون که به سوگ همسرش نشسته است با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش از چهل روزی نوشت که با غم و غصه گذشت.:«چهل روز گذشت،هنوز باور نمیکنم زندگی بدون تو را،جای تو همیشه در قلب من محفوظ میمونه عشق من،باهم بزرگ شدیم،عاشقی کردیم،زندگی کردیم ولی خداحافظی به این زودی قرارمان نبود عشق من...»
 
 

 
محراب قاسمخانی و تولد قاسم بزرگ

تولد یک قاسم دیگر در خانواده سوژه یکی از پستهای محراب قاسمخانی بود. او با انتشار عکسی از تولد برادر بزرگترش پیمان قاسمخانی بازیگر و نویسنده محبوب نوشته:«در چنین روزی بود که من صاحب یک برادر شدم، اونم پنج سال قبل از این که به دنیا بیام... تولدت مبارک برادر،استاد،رفیق . از راست به چپ: قاسم-قاسم-قاسم-قاسم-قاسم.»
 

مهناز افشار و خاله نوجوان

همه عکسهای قدیمی یک زیبایی خاصی دارند، اما عکسهایی که اولین تجربه ها را ثبت می کند همیشه عزیزتر بقیه است. عکسهای کودکی، عکسهای اولین روز خواهر و برادر شدن و... مهناز افشار بازیگر سینما هم اینستاگرامش را با یک عکس ویژه به روز کرده است. عکسی از روزهای نوجوانی:« وقتی خاله کوچکی بودم.»
 

مسعود صابری و چشهای باران

دکتر مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب و البته خواننده با انتشار عکسی از دخترش باران اینستاگرامش را به روز کرده است. او درباره این عکس و البته دلتنگی هایش نوشته:« شبيه ترين چشم در همه دنيا به چشم هاي من باران . دختر گلم، عزيز دلم
تولدت مبارك.اين پنجمين ساليه كه ما در كنار هم نيستيم.براي من هم بسيار سخته تحمل اين همه دوري و نديدن روي ماهت.اميدوارم با همه مهربان باشي كه هستي و اميدوارم بزرگتر كه شدي با غرور به همه بگي پدرت فقط و فقط براي كمك به مردم كشورش ، اينهمه رنج و عذاب نديدن فرزندانش رو تحمل كرده .اميدوارم شما عزيز دلم و همه فرزندان سرزمين بزرگم ايران در سلامت باشيد و باعث سربلندي و پيشرفت كشورمون.»

ارسال نظر شما

login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16522 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
5093 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11675 بازدید