2109
12 ایده برای استفاده بهینه از اتاق خواب کوچک

12 ایده برای استفاده بهینه از اتاق خواب کوچک

1400/03/29 بازدید2500

1- یک جارختی تزئینی را انتخاب کنید:

یک سبد زیر یک میز کنار تخت قرار دهید تا یک جای مخفی برای لباس های شسته شده یا بالش ایجاد کنید.

2- وسایل مورد نیازتان را کنار تخت قرار دهید:

وسایل ضروری شبانه خود مانند: ماسک خواب، اسپری بالش و پتو را در قفسه های پایین نگه دارید و قفسه بالایی را برای تزئینات که هرج و مرج را آرام می کند ذخیره کنید.

3- یک میز کنار تختان بگذارید:

اگر فضای کف اتاقتان جا دارد، نیمکت چوبی را در پایین تخت خود بچسبانید و آن را با  موارد ضروری روزمره تزیین کنید. برای قرار دادن پتو، بالش و ملافه های اضافی میتوانید از زیر میز هم استفاده کنید.

4- از کمد دیواری استفاده کنید:

کمد دیواری گزینه های بیشتری برای ذخیره لباس و لوازم جانبی به شما می دهد. در زیر قفسه هایی اضافه کنید تا کفش های فرسوده خود را ذخیره کنید.

5- از قفسه های دیواری استفاده کنید:

به جای اینکه اتاق خواب کوچک خود را با مبلمان نامرغوب پر کنید، یک قفسه شناور باریک انتخاب کنید تا به عنوان کمد شب شما باشد. اما اگر نیاز به ذخیره سازی اضافی دارید، زیر آن یک سبد بافته شده یا فلزی قرار دهید تا ظاهری شیک (در عین حال بسیار کاربردی) داشته باشد.

6- سبدها را براساس تعداد سازمان دهید:

سبدها و سطل های زباله را با شماره برچسب گذاری کنید تا به بچه ها کمک کند بهترین روش برای سازماندهی اسباب بازی ها، وسایل صنایع دستی و کتاب هایشان همین است.

7- با خلاقیت خودتان یک قفسه درست کنید:

با کنار هم قرار دادن تختخواب با قفسه ها، بیانیه ای کاملاً منظم و واضح بیان کنید. آنها را با جعبه های ذخیره سازی تزئینی، کتاب ها و خرده ریزهای احساسی پر رنگ کنید.

8- یک باکس دیواری تهیه کنید:

با داشتن باکس دیواری فضای کف را آزاد کنید. کاملاً مناسب برای پنهان کردن محصولات آرایشی و زیبایی که بیشترین استفاده را می کنید. بالا با آینه و لوازم جانبی زیبا برای دسترسی سریع قرار میگیرد.

9- سبدهای داخل اتاقتان را کاملا پنهان نکنید:

اگرچه بعضی چیزها بهتر است دیده نشوند، اما بعضی از موارد ذخیره سازی بهتر است وقتی در فضای باز رها می شوند (البته اگر درست انجام شوند). به جای پوشاندن فضای ذخیره سازی با پارچه، روی سبدها وسایل تزیینی یگذارید که به اندازه کافی زیبا باشد تا در معرض نمایش قرار گیرند.

10- یک میله نصب کنید:

یک میله، قفسه و پرده را به دیوار خالی آویزان کنید تا کمد لباس دوم را انجام دهید. هنگامی که می خواهید لباس و شلوغی خود را از چشم دور نگه دارید ، به راحتی پرده را ببندید.

11- کنار پنجره تان از صندلی استفاده کنید:

کنار کشوی لب تختان صندلی هم بگذارید تا بچه های شما به تنهایی اسباب بازی های خود را کنار بگذارند.

12- وسایل اضافی را پنهان کنید:

اگر می خواهید کمد دیواری خود را به روز کنید، یک باکس به آن اضافه کنید. بنابراین می توانید کف اتاق خواب خود را از ریختن لباس، حوله و سایر ملحفه ها حفظ کنید.

 

منبع: www.goodhousekeeping.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
8426 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
6048 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5321 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

1 هفته پیش
|
5225 بازدید