2109
مزایای خرید تشک لاتکس

مزایای خرید تشک لاتکس

1399/07/16 بازدید961

تشک های لاتکس دارای بهترن رتبه رضایت از سوی مصرف کنندگان هستند. لاتکس را می توان هم به صورت طبیعی و هم مصنوعی تولید کرد. لاتکس های تماما طبیعی از صمع درختان کائوجو استخراج می شوند. اما لاتکس مصنوعی حاصل ترکیب مواد شیمیایی است. استفاده از ترکیب لاتکس مصنوعی و طبیعی در ساخت تشک ها بسیار متداول است. تفاوت بین لاتکس طبیعی، مصنوعی و هیبریدی (ترکیب طبیعی و مصنوعی) زیاد است و باید هنگام خرید یک تشک لاتکس به آن توجه کرد.

 

 

تمامی تشک های لاتکس یکسان ساخت نمی شوند.

لاتکس طبیعی کارایی، دوام و ماندگاری بسیار بهتری از لاتکس مصنوعی دارد. هنگام خرید یک تشک ابتدا مطمئن شوید از چه نوع لاتکسی ساخته شده است. گاهی حتی لاتکس هایی که دارای لیبل "لاتکس طبیعی" هستند نیز تا 30 درصد از مواد مصنوعی ساخته شده اند. در این جاست که خرید از یک برند معتبر و نام آشنا اهمیت ویژه ای می یابد. شرکت آلمانی دانلوپیلو از اولین شرکت هایی است که به استفاده از لاتکس 100% طبیعی برای ساخت کالای خواب مانند تشک، باش، تاپر و... روی آورد. سابقه استفاده از لاتکس در این شرکت به اوایل قرن بیستم باز می گردد. شرکت دانلوپیلو اولین شرکت در زمینه کالای خواب است که برای سه نوع از تشک های لاتکس خود عنوان "بهترین خرید" را از Which? به دست آورده است. Which? بزرگترین برند مصرف کنندگان در انگلیس است که محصولات خانگی مختلف را بررسی کرده و با اعطای عنوان Best Buy (بهترین خرید) به خریداران در انتخاب آگاهانه محصولات کمک می کند.

 

مزیت تشک لاتکس طبیعی نسبت به سایر تشک ها چیست؟

راحتی : کاهش درد و یا ممانعت از بروز دردهای مزمن در بیش از یک سوم افرادی که از تشک های لاتکس استفاده کرده اند، گزارش شده است. این افراد عنوان کرده اند که تشک لاتکس، مانع فشار بر بدن هنگام خواب و در نتیجه کاهش دردهایی شده که سال هاست به آن مبتلا هستند.

 

 

ماندگاری : لاتکس طبیعی بسیار بادوام است. تشک های لاتکس به طور متوسط طول عمر 10 ساله دارند. تشک های لاتکس دانلوپیلو تا 15 سال نیز قابل استفاده هستند. در نهایت به دلیل زیست تخریب پذیر بودن لاتکس طبیعی استفاده شده در تشک های دانلوپیلو، این تشک ها به طبیعت آسیبی وارد نخواهند کرد.

 

عدم وجود بوی نامطبوع : عدم وجود بوی نامطبوع در تشک های لاتکس مزیت مهمی برای افرادی است که به بو حساس بوده و یا از مشکلات تنفسی رنج می برند. در این مورد نیز تفاوت زیادی بین انواع مختلف لاتکس وجود دارد. تاکنون شکایتی در مورد وجود بوی نامطبوع بین افرادی که از تشک های لاتکس تماما طبیعی استفاده کرده اند گزارش نشده است. زیرا در این تشک ها مواد شیمیایی فرار که منجر به تولید بوی نامطبوع می شوند حضور ندارد. در حالیکه، 10 تا 15 درصد افرادی که از تشک های ساخته شده از لاتکس مصنوعی و یا ترکیب لاتکس طبیعی و مصنوعی استفاده کرده اند، وجود بوی نامطبوع را گزارش کرده اند.

 

 

سالم : یکی از بزرگترین مزایای استفاده از تشک های لاتکس طبیعی این است که این ماده، ماده ای بسیار مطمئن و سالم برای خوابیدن است. تقریبا در فرایند ساخت تمامی تشک ها از چسب و یا فوم های برپایه مواد شیمیایی استفاده می شود. این مواد به مرور زمان مواد شیمیایی را وارد هوا کرده که می تواند سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره بیندازد. تشک های آلمانی دانلوپیلو عاری از هر گونه مواد شیمیایی و سمی بوده و تماما از لاتکس طبیعی و بدون استفاده از افزودنی های مضر ساخته می شوند.

 

ضد حساسیت : مصرف کنندگان تشک لاتکس طبیعی علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، می توانند از خواص هایپوآلرژنیک لاتکس طبیعی نیز بهره مند شوند. لاتکس طبیعی دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ بوده و به هیره های گرد و غبار و دیگر عوامل آلرژی زا مقاوم است. علاوه بر این، شرکت دانلوپیلو در ساخت لحاف، بالش، تاپر و تشک های خود از فناوری پروبیوتیک Actipro نیز استفاده می کند که به از بین بردن آلرژن ها، هیره های گرد و غبار و بو کمک شایانی می کند.

 

 

لاتکس طبیعی تفاوت زیاد از نظر کارایی و ماندگاری با همتای مصنوعی خود دارد. همانطور که ذکر شد اطمینان از طبیعی بودن لاتکس استفاده شده در تشک از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت دانلوپیلو در طول ده ها حضور خود در زمینه تولید کالای خواب توانسته جوایز، استاندارد ها و عناوین بین المللی زیادی را کسب کند. کالای خواب دانلوپیلو که شامل تاپر، بالش، لحاف، تشک و... می شود از لاتکس 100% طبیعی استخراج شده از مزارع درختان کائوچو تولید می شود. در ایران محصولات این شرکت معتبر آلمانی را می توانید از تنها وارد کننده مستقیم و بی واسطه آن، شرکت ژرمن کالا، خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا انواع تشک های لاتکس دانلوپیلو را در اندازه و مدل های مختلف با ضمانت و گارانتی تعویض ارائه می کند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16443 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11611 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
4096 بازدید