2109
مهمترین علائم بارداری دوقلو!

مهمترین علائم بارداری دوقلو!

1397/11/15 بازدید30648

نی نی سایت: اگر باردارید و دوست دارید قبل از پزشک متوجه دوقلو باردار شدنتان شوید حتما باید به نشانه های بدنتان توجه کنید. بارداری دوقلو شاید در اصل همان بارداری باشد اما حواستان باشد قرار است دو نوزاد به دنیا بیاورید به همین دلیل همه نشانه ها دوبرابر و البته ممکن است کمی هم متفاوت باشد.

نشانه ها دو برابر می شود

کارشناسان معتقدند در بارداری دوقلو حالت تهوع صبح ها خیلی بیشتر از بارداری های نرمال و عادی است. البته سوء هاضمه، تورم و خستگی هم در این گونه بارداری ها شدیدتر است. اگرچه این علائم نشانه این است که دوقلو باردارید اما ممکن است گاهی اوقات این علائم ناشی از آن باشد که بارداری شما از بارداری های نرمال سخت تر است.

سنگینی در سه ماهه اول بارداری

یک زن باردار در سه ماه اول بارداری سنگین نمی شود اما در بارداری دوقلو و درطول سه ماهه اول بارداری ممکن است وزنتان بیشتر از آن حدی باشد که یک خانم باردار معمولی می تواند داشته باشد.

رحم بزرگتر می شود

اگر اندازه رحم تان بزرگتر از حدی باشد که در آن زمان بایستی باشد، ممکن است پزشک تان شک کند که شما دوقلو زایمان می کنید. البته این بزرگی رحم به این معنی نیست که شما دوقلو باردارید بلکه این فقط یک نشانه است. اگر زایمان اول تان نیست، ممکن است اندازه رحم نسبت به زایمان اول تان کمی تغییر کرده باشد.

ضربان قلب بیشتر و چند گانه

پزشک در زمان معاینه قبل از زایمان ، بیش از یك ضربان قلب و البته ضربان چندگانه می شنود.

حرکت جنین بیشتر است

بیشتر کسانی که بارداری دوقلو را تجربه کرده اند از حرکات جنین گفته اند.به گزارش هلث نیوز اگر زایمان اولتان نیست، نسبت به بارداری قبلی لگد زدن های بیشتری از جنین احساس می کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها