2777
2789
اها  وای خیلی خوشگلن من عاشقشم

یس یس..، عرر جدیدا من رو پارچه تدی کراشیدم:~|    یه هودی باید پیدا کنم تدی باشع عررر

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یس یس..، عرر جدیدا من رو پارچه تدی کراشیدم:~|    یه هودی باید پیدا کنم تدی باشع عررر

اره خیلی کیوتن😍

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
😐چیزی نگف که

اون قسمت اسمم تیکه ها

دوست ندارم کسی راجبم این فکرو کنه مخصوصا آرزو

من چنین ادمی نیستم

اسم و شهرم فکر نمیکنم دلیله محکمی باشه

این جوری آرزو نسبت به من بدبین میشه فقط اونم الکی واسه کاری که نکردم

من اگه کسی رو دوست داشته باشم تا تهش هستم

حس کردم دارن تیکه میندازن کلا به اون شخصی که تویه ذهنشونه و فکر میکنن اون منم

من گسی رو جز ارزو ندارم و نداشتم

قبلا که ازمون پرسیدن بهشون توضیح دادم ولی الان حس کردم هنوز باور نکردن

:)
اون قسمت اسمم تیکه ها دوست ندارم کسی راجبم این فکرو کنه مخصوصا آرزو من چنین ادمی نیستم اسم و شهرم ...

واستا بخونم ببینم

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
الان فهمیدم اینارو واسه چی میگین😂 اجی اون روز که پیوی ازم پرسیدین گفتم من اون شخص مورده نظرتون نیس ...

عا این تورو اشتب گرفته با رلش

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
اره قبلا به آرزو هم گفتن از خودمم پرسیدن هزارتا دلیل اوردم که اون من نیستم نمیدونم چی باید بگم د ...

هیچی نگو باو به چیزتم نگیر...  فکرش مهم نباشع وایت

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
هیچی نگو باو به چیزتم نگیر...  فکرش مهم نباشع وایت

واقعا اونا تیکه نبود?😩وقتی گفتم شاشیم گفتن که...

من‌متنفرم از تهمت

واقعا حالمو بد میکنه

میترسم یه درصد آرزو هم این فکرو کنه


:)
واقعا اونا تیکه نبود?😩وقتی گفتم شاشیم گفتن که... من‌متنفرم از تهمت واقعا حالمو بد میکنه میترسم ی ...

ارع تیکه حس کردم منم.

نه.  ارزو اونقدر بهت اعتماد دارع که با حرف یه اسکل نخاد این اعتمادو بشکنه

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792