من رفیق اصلااا ندارم
رل هم که فقط یکی داشتم که خیلییی دوسش داشتم
ولی خول بودم
و الان بهترین ادم رو دارم که اون رلم کفش اینم نمیشه
نمیدونم والا اون رلمم یکی از رفیقای دخترش بهم گفتن ازش پرسیده بود که چرا بهش پی نمیده گفته بود نمیدونم دعوا گرفته بود چی شده بود فراموشی میگیره و قرار بود که براش تعریف کنه که همونطوری میره
منکه باور نکردم😂😂😂🖑