میفهمم
ولی به نظرم اصلا ربطی نداره
اینکه همه پسرا آزادی دارن و هرکاری دلشون خاست میتونن بکنن غلطه
واقعا اینطور نیست
به نظرم این چیزا ربطی به جنسیت نداره بستگی به خانواده داره اینی که شما میگین شب بیرون موندن و..
من خودم ازادی ندارم
مثله یه اسیر باهام رفتار میشه و رفتار بد از همه نظر که شاید اگه جنسیتم فرق میکرد دلشون به حالم میسوخت ولی این جا اکثره تاپیک هارو که میخونم گفتن چون پسره کتک بخوره اشکالی نداره ولی دختر روحیش لطیفه😕اینم یه نوع بدبختی پسراس دیه😩ولی نه همشون
من اسیره اتاقمم😂توقعی ندارم که برم بیرون و...ولی حتی حق موندن بیرون از اتاقمم ندارم چه برسه به کارایه دیه😂
کلا خیلی از دختراییم هستن که ازادیه کامل دارن و...
اینم که اگه پسر باشین خیلی کارا میشه کرد غلطه