2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به نظرم برو، چون اینجا موندن لیاقت میخواد 

اره دارم میرم یعنی قرار بود زودتر برم یسری مشکلات روحی دارم الان نمیتونم از خوانوادم دور شم 

ولی تا ۱ سال دیگ کارامم جور شه میرم چون هم هوششو و دارم هم اینجا زندگی کردن تلف کردنه عمره

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
من از دختر بودنم دیدم که چیزی از دستم بر نیومد ولی پسر بودم خیلییی خوب بود ببین یه پسر یه شب ...

میفهمم

ولی به نظرم اصلا ربطی نداره

اینکه همه پسرا آزادی دارن و هرکاری دلشون خاست میتونن بکنن غلطه

واقعا اینطور نیست

به نظرم این چیزا ربطی به جنسیت نداره بستگی به خانواده داره اینی که شما میگین شب بیرون موندن و..

من خودم ازادی ندارم

مثله یه اسیر باهام رفتار میشه و رفتار بد از همه نظر که شاید اگه جنسیتم فرق میکرد دلشون به حالم میسوخت ولی این جا اکثره تاپیک هارو که میخونم گفتن چون پسره کتک بخوره اشکالی نداره ولی دختر روحیش لطیفه😕اینم یه نوع بدبختی پسراس دیه😩ولی نه همشون

من اسیره اتاقمم😂توقعی ندارم که برم بیرون و...ولی حتی حق موندن بیرون از اتاقمم ندارم چه برسه به کارایه دیه😂

کلا خیلی از دختراییم هستن که ازادیه کامل دارن و...

اینم که اگه پسر باشین خیلی کارا میشه کرد غلطه 

:)
میفهمم ولی به نظرم اصلا ربطی نداره اینکه همه پسرا آزادی دارن و هرکاری دلشون خاست میتونن بکنن غلطه ...

اره کلا الان چه دختر پسر سخته ربطی نداره 


و من کلا مخالفم با اینکه میگن پسرا احساسات ندارن 

کلا پسر و دختر از همه لحاظ مساوین 

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
میفهمم ولی به نظرم اصلا ربطی نداره اینکه همه پسرا آزادی دارن و هرکاری دلشون خاست میتونن بکنن غلطه ...

😞😞

بمیرم😞

من دزکت میکنم



قوی باش بهترین شو


بخدا  میتونی عا



زندگی خیلی گوهه ولی فقط یه چیزشو دوس دارم که از دشمنم میتونم انتقام بگیرم کسی که بهم ضربه زد



بعد فک کنم شمام مثل من دشمنتون از خون خودتونه نه؟😅

این کاربری دست دونفره⚘😘
😞😞 بمیرم😞 من دزکت میکنم قوی باش بهترین شو بخدا  میتونی عا زندگی خیلی گوه ...


منم همسن تو بودم هم خودم یکارایی کردم ک پشیمونم هم بدترین چیزا تجربه کردم کلا ۱۵ .۱۶ سالگی گوه ترین زمانه ممکنع 

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
اره کلا الان چه دختر پسر سخته ربطی نداره  و من کلا مخالفم با اینکه میگن پسرا احساسات ندارن& ...

درسته

منم واقعا بعضی از تاپیکارو این جا میبینم یا نظر بعضیارو میفهمم ناراحت میشم

چه فرقی دارن وختر و پسر?که چون پسره کتک بخوره اشکالی نداره روحیش لطیف نیست یادش میره😕یا خیلی چیزایه دیه

:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز