2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچ بابا من ی رل داشتم اسمش شایان بود بهش میگفتیم شازده کات که کردیم گفدم شاش بهش😂😂😂 چون ش ...

الان فهمیدم اینارو واسه چی میگین😂

اجی اون روز که پیوی ازم پرسیدین گفتم من اون شخص مورده نظرتون نیستم بخدا

الان متوجه شدم این تیکه ها واسه چیه

تازه شناختمتون چون...

نمیدونم چی باعث شده فکر کنین اون منم

چون تهرانم فقط?و تصمیم دارم برم تجربی که اونم قطعی نیست?

نمیدونم چی بگم و چرا فکر میکنین اون شخص منم

من از زندگیم آرزو باخبره و از هفتمم با ارزو بودم و حاضرم قسم بخورم کسی رو جز آرزو ندارم و نداشتم من اصلا اهلش نبودم

و اینکه شما گفتین اون شخص دهمه درصورتی که من نهمم

نمیدونم چی بگم دیه که بفهمین من اون نیستم

و اینکه من کسی رو دوست داشته باشم تا تهش هستم

الان مهم نیست واسم چی فکر میکنین و...ولی من حرفایی که باید میزدمو زدم

دوست ندارم آرزو راجبم فکره دیه ای بکنه اونم واسه کاری که نکردم

حاضرم عکس از شناسنامم بدم اگه این کار مطمئنتون میکنه

انشاالله که سوتفاهم رفع شده باشه😊🌹 

:)
عرر    @تنها000     اینو پوشیده بودم میگفدن نایلون پوشیدی چرا⛏️😐

جرررررر وای😂😂😂🤣

وای عاشق این جنسم

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
جرررررر وای😂😂😂🤣 وای عاشق این جنسم

😐😐جعر؟؟؟    

منم برگشتم گفدم شما چرا فیتاع پوشیدید  


هوم خیلی هم نرمه هم شیکه

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
من بخدا اصلا منظوری باشما نداشتم😐 اگه ناراحتتون کردم ببخشید 🖑🌷 مزاحم نمیشم🖑💫

متن اخرتون تیکه بود به اسمم دیه😂

نه ناراحت نشدم اجی خواستم سوتفاهم رفع بشه چون حاضرم قسم بخورم من چنین ادمی نیستم😊🌹

مراحمید


:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792