2777
2789
😐😐جعر؟؟؟     منم برگشتم گفدم شما چرا فیتاع پوشیدید     هوم خیلی هم نرمه ه ...


ب حرف مسخره اونا خندم گرف 

هوم منم دارم

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متن اخرتون تیکه بود به اسمم دیه😂 نه ناراحت نشدم اجی خواستم سوتفاهم رفع بشه چون حاضرم قسم بخورم من ...

هرجوری میخواین فک کنین فکر کنین ولی من اصلا منظوری با شما نداشتم

اصن از اول ببخشید که اومدم تو تاپیکتون چون ممکن بود شما فک کنین منظورم با شماس


در هر صورت  معذرت میخوام🙏

این کاربری دست دونفره⚘😘
ب حرف مسخره اونا خندم گرف  هوم منم دارم

😂😂😂اعصابمو زدن توش دیگع..  ولی هرچی گفتن جوابشونو دادم🤣

بارونی شو یا هودی یا چیش🤷🏻🧐😆

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
قبلا ایشون از آرزو راجبم پرسیده بودن  از خودمم پرسیدن و فکر میکردن من رل سابقشونم الان سوتفاهم ...

یعنی همه حرفایی ک زد الان یطوره تیکه بود؟😐

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
قبلا ایشون از آرزو راجبم پرسیده بودن  از خودمم پرسیدن و فکر میکردن من رل سابقشونم الان سوتفاهم ...

عاهان..   اریزو کوش

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
هرجوری میخواین فک کنین فکر کنین ولی من اصلا منظوری با شما نداشتم اصن از اول ببخشید که اومدم تو تاپی ...

شاید من اشتباه کردم اجی منم اصلا اینارو نگفتم که ناراحت بشین فقط خواستم این فکرو راجبم‌نکنین😊🌹

:)
😂😂😂اعصابمو زدن توش دیگع..  ولی هرچی گفتن جوابشونو دادم🤣 بارونی شو یا هودی یا چیش🤷🏻🧐😆

ولش فکرشونو نکن به منم همش گیر میدن چرا لباسای عجق وجق میپوشی یکی نی بگه اخه به تو چه اصن دوست دارم😑😂

مانتشو حالت عروسکی کوتاهه حتما تو اینستا دیدی مدلشو 

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یعنی همه حرفایی ک زد الان یطوره تیکه بود؟😐

نمیدونم شاید

من اصلا تا الان یادم نبود ایشونو

از اون جایی که به اسمم تیکه انداختن یادم اومد...قبلا از خودمم پرسیدن اخه توضیح دادم من اون شخص نیستم اون فرد گفتن دهمه من همم از هفتمم با یه نفرم فقط

قبلشم نداشتم

:)
ولش فکرشونو نکن به منم همش گیر میدن چرا لباسای عجق وجق میپوشی یکی نی بگه اخه به تو چه اصن دوست دارم ...

هوم مال منم همینطور ی عه با این تفاوت که کلاهم دارع 

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
نمیدونم شاید من اصلا تا الان یادم نبود ایشونو از اون جایی که به اسمم تیکه انداختن یادم اومد...قبلا ...

اها ولش منم نفمیدم چرا اونطور گف

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یعنی همه حرفایی ک زد الان یطوره تیکه بود؟😐

نمیدونم شاید

من اصلا تا الان یادم نبود ایشونو

از اون جایی که به اسمم تیکه انداختن یادم اومد...قبلا از خودمم پرسیدن اخه توضیح دادم من اون شخص نیستم اون فرد گفتن دهمه من نهمم از هفتمم با یه نفرم فقط

قبلشم نداشتم یه اسم و شهر فکر نمیکنم دلیله محکمی باشه

حاضرم از شناسنامم عکس بدم باور کنن

:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792