الان فهمیدم اینارو واسه چی میگین😂
اجی اون روز که پیوی ازم پرسیدین گفتم من اون شخص مورده نظرتون نیستم بخدا
الان متوجه شدم این تیکه ها واسه چیه
تازه شناختمتون چون...
نمیدونم چی باعث شده فکر کنین اون منم
چون تهرانم فقط?و تصمیم دارم برم تجربی که اونم قطعی نیست?
نمیدونم چی بگم و چرا فکر میکنین اون شخص منم
من از زندگیم آرزو باخبره و از هفتمم با ارزو بودم و حاضرم قسم بخورم کسی رو جز آرزو ندارم و نداشتم من اصلا اهلش نبودم
و اینکه شما گفتین اون شخص دهمه درصورتی که من نهمم
نمیدونم چی بگم دیه که بفهمین من اون نیستم
و اینکه من کسی رو دوست داشته باشم تا تهش هستم
الان مهم نیست واسم چی فکر میکنین و...ولی من حرفایی که باید میزدمو زدم
دوست ندارم آرزو راجبم فکره دیه ای بکنه اونم واسه کاری که نکردم
حاضرم عکس از شناسنامم بدم اگه این کار مطمئنتون میکنه
انشاالله که سوتفاهم رفع شده باشه😊🌹