اون قسمت اسمم تیکه ها
دوست ندارم کسی راجبم این فکرو کنه مخصوصا آرزو
من چنین ادمی نیستم
اسم و شهرم فکر نمیکنم دلیله محکمی باشه
این جوری آرزو نسبت به من بدبین میشه فقط اونم الکی واسه کاری که نکردم
من اگه کسی رو دوست داشته باشم تا تهش هستم
حس کردم دارن تیکه میندازن کلا به اون شخصی که تویه ذهنشونه و فکر میکنن اون منم
من گسی رو جز ارزو ندارم و نداشتم
قبلا که ازمون پرسیدن بهشون توضیح دادم ولی الان حس کردم هنوز باور نکردن