2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1194 بازدید | 77 پست

من حالا ناراحت شم باید به چندین نفر بگم دو ساعت گریه کنم تا خوب شم😂😂

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای خیلییی بده تورخدا چجوری میشه یکی کمکتون کنه؟؟ میشه بگی چجوری اروم میشی دوس داری اون لحظه چیکا کن ...

چون من عادت کردم عزیزم ، از وقتی ازدواج کردم افتادم تو شهر غریب و اینقد اتفاقای بد واسم افتاده ک ترجیح میدم تو تنهایی خودم ناراحت باشم ،وقتی شوهرم هس فقط میگیم میخندیم ، من ی بچه کوچیک دارم هروقت ناراحت میشم ته افکارم ،ک فکرای خوبیم ،نیس ب بچم میرسم دیگ اشکامو پاک میکنم، همیشه میگم خدایا کمکم کن ، همین

افغانی ریپلای نزنه
چرا فک کردم عاشق یکی دیگه بوده و بهش نرسیده، گذشته ی سختی داشته؟ مشکل خانوادگی داره؟ سرکارش مشکل دار ...

 ن عاشق خودم بود با کلی سختی رسیدیم بهم😂😅

 مشکل مالی و سرکاره خونواده اش واقعا حمایتگرن خیلی خوبن  ولی شوهرم قبول نمیکنه  وضعشون خوبه و خونه بهمون دادن مستقل اما شوهرم خوشش نمیاد 🫤😐

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

حقم دارن بیچاره ها یه برنج معمولی یک میلون 400

چنتا سیب زمینی و پیاز میخای بخری کم کم یک میلیون

گرونی عبور و مرور روز مره 

من خودم مریض بودم 2 میلیون خرجم شدم تازه با بیمه تامین اجتماعی 

مگه کسی میتونه بپوشه و بهره؟ 

احتمالا دورنگراست. یا نمیخواد شما رو قاطی مشکلاتش کنه

 هردوش هس 

منم میخام قاطی مشکلاتش بشم دلم نمیخاد تنهایی همش غصه بخوره 

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

شوهر منم گاهی ایطوری میشه زیاد کاریش ندارم ک اذیت نشه منم فاصله می گیرم

 یعنی سعی نمیکنی نزدیکش بشی 

من نمیتونم ولش کنم🫤

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

اخی عزیزم این که میخوای حالشو خوب کنی نشونه علاقت به همسرتهواقعا سخته اون غمگین باشه و کاری از دستت ...

 مرسی گلم اره واقعا حونم ب جونش بسته اس 


سعی میکنم تنهاش بزارم ولی خودم از این ور اتیش میگیرم اونجوری میبینمش 

متاسفانه بعدا هم دوس نداره راجبش حرف بزنه بیشتر مواقع؛  میگ ک الان دوس ندارم حالت خراب بشه و اینا  

ولی خب بعضی وقتا خیلی پاپیچش میشم میگ بهم بخاطره مشکلات مالی و اینا من اصلا سخت نیمگیرم بهش ولی اون ....

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

ذات مردا اینطوریه کلا.تو سعی کن شاد باشی پیشش

 من ک میزنم تو فاز شوخی و اینا 


ولی خیلی بده بنظرم من خودم وقتی ناراحت میشم میشینم باهاش درد و دل میکنم خیلی سبکککک میشمممم

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

شوهرت مثل بابای منه 

الهی بمیرم یعنی آتیش میگیرم اینجوری میبینمش 🥲

برای اینکه دانشگاه فرهنگیان قبول شم صلوات میفرستید ودعام میکنید ؟! آخه دعای نی نی سایتی ها گیراست    کاربری دست دوتا دوست صمیمیه  ملوین و مهرسا🦋🤍.                 

تو فقط می تونی محیط خونه رو آروم و پر از آرامش نگه داری ، اونم مدلشه درد و دل نمیکنه

 اره متاسفانه اینجور ک معموله نمیتونم تغییر بدم این اخلاقشو خیلی ناراحت میشم حاضرم خودم ناراحت بشم ن اون چون من با دوتا شوخی اون حالم سرجا میاد ولی شوهرم ن اصلا

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

میگه که🗣

بآوآن | 3 ثانیه پیش

خیلی زیبا

emellli | 57 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز