2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1194 بازدید | 77 پست

من حالا ناراحت شم باید به چندین نفر بگم دو ساعت گریه کنم تا خوب شم😂😂

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای خیلییی بده تورخدا چجوری میشه یکی کمکتون کنه؟؟ میشه بگی چجوری اروم میشی دوس داری اون لحظه چیکا کن ...

چون من عادت کردم عزیزم ، از وقتی ازدواج کردم افتادم تو شهر غریب و اینقد اتفاقای بد واسم افتاده ک ترجیح میدم تو تنهایی خودم ناراحت باشم ،وقتی شوهرم هس فقط میگیم میخندیم ، من ی بچه کوچیک دارم هروقت ناراحت میشم ته افکارم ،ک فکرای خوبیم ،نیس ب بچم میرسم دیگ اشکامو پاک میکنم، همیشه میگم خدایا کمکم کن ، همین

افغانی ریپلای نزنه
چرا فک کردم عاشق یکی دیگه بوده و بهش نرسیده، گذشته ی سختی داشته؟ مشکل خانوادگی داره؟ سرکارش مشکل دار ...

 ن عاشق خودم بود با کلی سختی رسیدیم بهم😂😅

 مشکل مالی و سرکاره خونواده اش واقعا حمایتگرن خیلی خوبن  ولی شوهرم قبول نمیکنه  وضعشون خوبه و خونه بهمون دادن مستقل اما شوهرم خوشش نمیاد 🫤😐

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

حقم دارن بیچاره ها یه برنج معمولی یک میلون 400

چنتا سیب زمینی و پیاز میخای بخری کم کم یک میلیون

گرونی عبور و مرور روز مره 

من خودم مریض بودم 2 میلیون خرجم شدم تازه با بیمه تامین اجتماعی 

مگه کسی میتونه بپوشه و بهره؟ 

احتمالا دورنگراست. یا نمیخواد شما رو قاطی مشکلاتش کنه

 هردوش هس 

منم میخام قاطی مشکلاتش بشم دلم نمیخاد تنهایی همش غصه بخوره 

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

شوهر منم گاهی ایطوری میشه زیاد کاریش ندارم ک اذیت نشه منم فاصله می گیرم

 یعنی سعی نمیکنی نزدیکش بشی 

من نمیتونم ولش کنم🫤

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

اخی عزیزم این که میخوای حالشو خوب کنی نشونه علاقت به همسرتهواقعا سخته اون غمگین باشه و کاری از دستت ...

 مرسی گلم اره واقعا حونم ب جونش بسته اس 


سعی میکنم تنهاش بزارم ولی خودم از این ور اتیش میگیرم اونجوری میبینمش 

متاسفانه بعدا هم دوس نداره راجبش حرف بزنه بیشتر مواقع؛  میگ ک الان دوس ندارم حالت خراب بشه و اینا  

ولی خب بعضی وقتا خیلی پاپیچش میشم میگ بهم بخاطره مشکلات مالی و اینا من اصلا سخت نیمگیرم بهش ولی اون ....

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

ذات مردا اینطوریه کلا.تو سعی کن شاد باشی پیشش

 من ک میزنم تو فاز شوخی و اینا 


ولی خیلی بده بنظرم من خودم وقتی ناراحت میشم میشینم باهاش درد و دل میکنم خیلی سبکککک میشمممم

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

شوهرت مثل بابای منه 

الهی بمیرم یعنی آتیش میگیرم اینجوری میبینمش 🥲

برای اینکه دانشگاه فرهنگیان قبول شم صلوات میفرستید ودعام میکنید ؟! آخه دعای نی نی سایتی ها گیراست    کاربری دست دوتا دوست صمیمیه  ملوین و مهرسا🦋🤍.                 

تو فقط می تونی محیط خونه رو آروم و پر از آرامش نگه داری ، اونم مدلشه درد و دل نمیکنه

 اره متاسفانه اینجور ک معموله نمیتونم تغییر بدم این اخلاقشو خیلی ناراحت میشم حاضرم خودم ناراحت بشم ن اون چون من با دوتا شوخی اون حالم سرجا میاد ولی شوهرم ن اصلا

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز