خانما من شوهرم ناراحت میشه خودش تنهایی غصه میخوره هیچ وقت تا حالا دلیل ناراحتیش نگفته بهم خیلی تلاش کردم بگه ولی نگفته از همون اولم اینطوری بود کسی هس شوهرش اینطوری باشه و بهتر شده باشه !!
واقعا حالم بد میشه میبینم کسل و ناراحته ولی هرکاریم کنم بهتر نمیشه میگ فقط تنهام بزار اون لحظه...
بنطرتون چیکار کنم ؟ میگ دلم نمیخاد اطرافیانم ناراحت بشن بخاطرم ولی حالا اگ حال من بد بود اون هرکاری میکرد بخندم بهتر بشم🥲🥲
من حالا ناراحت شم باید به چندین نفر بگم دو ساعت گریه کنم تا خوب شم😂😂
که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شوهر منم اینطوری بود یا حتی قصد انجام کاری داشت به من نمیگفت ولی کم کم بهتر شد الان میگه من فقط سعی کردم امین باشم آروم باشم سرزنش نکنم تا بتونه پیشم راحت باشه