2777
2789
عنوان

همسرم میگه ....

586 بازدید | 45 پست

سلام . همسرم میگه برو بشین برای پزشکی بخون ...هرچقدر خرجش بشه میدم ....هوری دلم ریخت پایین ....اخه من ۳۰ سالمه! 

لیسانس دارم . بچه ندارم . 

خیلی مضحک نیست ! بهش گفتم شوخی میکنی گفت نه جدی میگم 

برای براورده شدن حاجتم و سر و سامان گرفتم زندگیم صلوات بفرستید ..ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا مضحک باشه. یه استادی داشتیم تا چهل سالگی دیپلم بوده. با زن و بچه و کار و زندگی درس خونده بود. خدا از این شوهرا قسمت همه کنه

 یا رادَّ ما قَدْ فاتَ : عمر های به سر آمده، روزهای گذشته، خون‌های ریخته، عشق‌های گم شده، آبروهای رفته، بغض‌های شکسته، اشک‌های چکیده، و آب‌های از جوی رفته را تو باز می‌گردانی ای باز گرداننده‌ی از دست رفته‌ ها!

نه اصلا مضحک نیست.

تو هر سنی هم باشی اگه توانش رو داری بخون.

خیلی هم خوبه.

خیلی ها هستن در آرزوی این هستن که شوهر هاشون اجازه درس خوندن بهشون بدن.

من چند روز پیش دلی را شکسته ام*من را*به رسمیت بشناسید سنگ ها
پس حالا که خرجشو میده پزشکی آزاد بخون😜

ازاد كه هيچ بين المللم بايد كمتر از ٤٥٠٠بياره

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز