صبح۷ مدیر عضویت: 1396/11/07 تعداد پست: 1257 عنوان همسرم میگه .... | مشاهده متن کامل بحث + 586 بازدید | 45 پست سلام . همسرم میگه برو بشین برای پزشکی بخون ...هرچقدر خرجش بشه میدم ....هوری دلم ریخت پایین ....اخه من ۳۰ سالمه! لیسانس دارم . بچه ندارم . خیلی مضحک نیست ! بهش گفتم شوخی میکنی گفت نه جدی میگم برای براورده شدن حاجتم و سر و سامان گرفتم زندگیم صلوات بفرستید ..ممنون 1397/02/06 | 16:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آتیمامی عضویت: 1396/10/12 تعداد پست: 168 بچه دار نمیشیم منتظر ivf هستیم .... من خونم و ایشون همش سر کار ... گفت بشین برای پزشکی بخون ... چرا ... پس به این خاطر میگه که سرت گرم باشه و دلخوشی های مثبت و قوی برا خودت ایجاد کنی. خدا خیرش بده که به فکرته.