2789
عنوان

همسرم میگه ....

586 بازدید | 45 پست

سلام . همسرم میگه برو بشین برای پزشکی بخون ...هرچقدر خرجش بشه میدم ....هوری دلم ریخت پایین ....اخه من ۳۰ سالمه! 

لیسانس دارم . بچه ندارم . 

خیلی مضحک نیست ! بهش گفتم شوخی میکنی گفت نه جدی میگم 

برای براورده شدن حاجتم و سر و سامان گرفتم زندگیم صلوات بفرستید ..ممنون

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چرا مضحک باشه. یه استادی داشتیم تا چهل سالگی دیپلم بوده. با زن و بچه و کار و زندگی درس خونده بود. خدا از این شوهرا قسمت همه کنه

 یا رادَّ ما قَدْ فاتَ : عمر های به سر آمده، روزهای گذشته، خون‌های ریخته، عشق‌های گم شده، آبروهای رفته، بغض‌های شکسته، اشک‌های چکیده، و آب‌های از جوی رفته را تو باز می‌گردانی ای باز گرداننده‌ی از دست رفته‌ ها!

نه اصلا مضحک نیست.

تو هر سنی هم باشی اگه توانش رو داری بخون.

خیلی هم خوبه.

خیلی ها هستن در آرزوی این هستن که شوهر هاشون اجازه درس خوندن بهشون بدن.

من چند روز پیش دلی را شکسته ام*من را*به رسمیت بشناسید سنگ ها
پس حالا که خرجشو میده پزشکی آزاد بخون😜

ازاد كه هيچ بين المللم بايد كمتر از ٤٥٠٠بياره

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز