2777
2789
عنوان

همسرم میگه ....

| مشاهده متن کامل بحث + 586 بازدید | 45 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه یکی منو حمایت میکرد همین الان شروع میکردم واسه دکترا خوندن😐

 یا رادَّ ما قَدْ فاتَ : عمر های به سر آمده، روزهای گذشته، خون‌های ریخته، عشق‌های گم شده، آبروهای رفته، بغض‌های شکسته، اشک‌های چکیده، و آب‌های از جوی رفته را تو باز می‌گردانی ای باز گرداننده‌ی از دست رفته‌ ها!
کجاش مضحکه؟ اگه دوست داری، قرار نیست سن مانعت بشه.

اخه من ۳۰ سالمه ... خودم از این حرفش ترسیدم ... خیلی به سنم توجه میکنم ... 

برای براورده شدن حاجتم و سر و سامان گرفتم زندگیم صلوات بفرستید ..ممنون
میگه بچه اوردی خودم نکه میدارم حتی برات پرستار میگیرم ...

خب پس يعني حمايتت ميكنه پس اگه دوست داري بخون

🌺خدا جونم دستتو بيار تو زندگيم تا زندگيم پر از آرامش بشه 🌺براي برطرف شدن مشكل كاري شوهرم  يه صلوات لطفا
دانشجو دکترا مهندسیه

الان لیسانس دارید ؟

چی؟

اگه شوهرت حمایتت میکنه صد درصد بخون 

همیشه فکر می‌کردم بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی. ولی حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدم‌هائیه که باعث می‌شن احساس تنهایی کنی.
میگه بچه اوردی خودم نکه میدارم حتی برات پرستار میگیرم ...

من فوق لیسانس گرفتم و بعدش سریع بچه آوردم.از من بهت نصیحت نمی خواد بخونی،مگه مغز اضافی داری آخه؟

بچه که بیاد انقدر دغدغه داری که اون وقت از وجود بچه ات لذت نمیبری.

پزشکی رشته ی پر استرسی هست.دختر دایی من داره دوران تخصص میگذرونه میگه همش تنش و امتحان دارم‌

  پسرم؛این نفس بی تو بعید است که تکرار شود.  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز