2789
عنوان

بی علاقگی به همسر

681 بازدید | 31 پست

چطور با همسری که بهت خیانت کرد میشه زندگی کرد به خاطر بچه... کسی هست مثل من باشه... من هیچ حسی بهش ندارم انگار دیگه یه قریبه تو خونس... نمی تونم دیگه خدا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوسال گذشت هنوزم تودلم آتیشه😭امشب همش تودلم گفتم ازش متنفرم ازش متنفرم 

دیگه غصه هاموبهش نمیگم 

دیگه عاشقش نیستم 

دیگه دلم براش نمیسوزه وقتی مریضه 

دیگه دلمم براش تنگ نمیشه 

وقتی نیست حالم بهتره😭😭😭

خدایا 

منوبی نیازکن

من خیانت ندیدم ولی به دلایل دیگه ازش متنفرم  خیلی دلمو شکسته بارها نفرینش کردم  فقط برای بچه هام پدر خوبیه ولی برای خودم اصلا شوهرخوبی نیست. واقعا دلم بهش گرم نیست برام نقش حامی نداره چون پشتمو خیلی خالی کرده. بخاطر بچه هام تحمل میکنم. ظاهرش خیلی خوبه  ولی زندگی باهاش خیلی سخته. 

مگه میشه... با روانم چه کنم

خوب معمولا مردا اگر واقعا زنشون دوست داشته باشن این گل ماریو کرده باشن بعدش خیلی تلاش میکنن خیلی بیشتر از قبل و خب توجه و احترام عشق باز باعث میشه تو فراموش ک ن ولی ببخشی و عاشقانه ک ن ولی دوسش داشته باشی اتفاقا اگر بخای رابطه قوی تر از قبل میشه اگر مرده هم عاقل نشه هیچ روزگاران سیاهه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792