2789
عنوان

بی علاقگی به همسر

| مشاهده متن کامل بحث + 681 بازدید | 31 پست
اگر تکرار نمی کرد یادم می رفت

اگه تکرار میکنه سعی کن جدا شی عزیزم

اون تو شما دیده که هر چی خیانت کنه، شما همچنان میمونی

خیلی سخته ولی سعی کن مستقل شی و جدا شی

درخواست دوستی قبول نمیکنم ☺️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هم خونه باش فقط همین

از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            

پس نامزد  سابق من چی رفتیم سفر بمن گفت برو با خانواده  رفت هتل گرون قیمت نگو زن اورده به خرج خودش بهترینهارو براش ترجیح داد تصورمیکنم روزا شادو خندون بازو نامزد منو میگرفته اونم بهش میگفته چی میخوری قهقه میزدن سه روزباهم بودن

از اول بهش علاقه ای نداشتی

یا بعد خیانت اینجور شدی؟

ما دخترهای غمگین شانزده ساله ای بودیم که فکر میکردیم اگر میشد رنگ موهایمان را روشن کنیم ، تکلیفمان هم روشن می شد. ما ، با ماتیک های قایمکی و کابوس های یواشکی و آرزوهای دزدکی . ما و کارت پستال هایِ « سوختم خاکسترم را باد برد ، بهترین دوستم مرا از یاد برد».. ما و شعرهای دوران مدرسه ، اولین دست نوشته هایی که توی دفتر ِ  کوچک یادداشت می نوشتیم و مشاور دیوانه به خیال اینکه این یک نامه برای پسر مردم است از ما می دزدید .ما ، که تمام عمر ترسیدیم دختر بدی باشیم . ترسیدیم مقنعه هایمان چانه دار نباشد و چشم سفید باشیم . ما که توی کتاب هایمان فروغ نداشتیم ، چون فروغ میان بازوان یک مرد گناه کرده بود ، ما فقط یادگرفتیم مثل کبری تصمیم های خوب بگیریم ، و آن مرد ؛ هر که می خواهد باشد . مهم این است که داس دارد…

دقیقا الان وهمیشه وقتی یادم میادخودشوبراش میکشت ولی به من که میرسه خسته وعصبیه ووقتی نداره

مثل من... بخدا یه هفته نبود روح و روانم آرام بود وقتی هست حالم ازش به هم می خوره

آذرخش 

من دیگه میریزم توخودم😔بایه ببخشیداون کثافتکاریشون وماست مالی میکنن طلبکارم هستن 

منکه گفتم ببخشیدتوکینه ای شکاکی  همینکاراروکردی خیانت کردم😐

هربارخیانت کرد بهترازقبل شدم نمام تلاشمومردم ظاهرواخلاقم همون باشه که میخواد بازدستش روشد 

حالاچی الان که دیگه نه دوسش دارم نه باهاش مهربونم 

الانم خوره افتاده به جونم حتماحالادیگه بهونه داره براخیانت 

این شک منومیکشه😭😭😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792