2777

انگیزه #

برای هشتگ "انگیزه" 662 مورد یافت شد.

😁😁فقط ضرب المثل مامانت.


انگیزه#  

خب دختر نکن چرا خرابکاری میکنی. بیشتر بیا تاپیک.انگیزت برگرده. ب اون هدف خوشگله ت فک کن.

من خودم ی کاری کردم.همه لباسام ک گشاد شدن و تنگ کردم و سریع قیچی کردم که ی زمانی ب سرم نزنه برگردم ب دوران چاقی.😄.


ی لباس خوشگل.ی اندام ایده ال.یه بازیگر یا یه خواننده رو الگوی خودت کن و هر روز باخودت بگو من باااااااید بهش برسم.

اخه اینهمه سال خوردیم چه کردیم.ب غیرازاینکه بدهیکل بودیم و اعتمادبنفس نداشتیم.

بسه دیگه سرخوردگی و بی اعتمادبنفسی. بسه دیگه با حسرت ب اندام دیگران نگاه کردن.

حالا وقت این شده ک من الگوی خوش اندامی بقیه بشم و اونا منو با حسرت نگاه کنن.

من میخوام. من موفق میشم💪💪💪💪.


اینارو همیشه تو ذهنت بیار.


گزارش#  

کالری مجاز:1380

اب:8 لیوان

*مولتی و دمنوش چربی سوز مصرف شد

*عزیزم ورزشم را کم تر کردم به جاش به کارای خونه میرسم،قبلا 300 کالری فقط با ورزش میسوزوندم دیگه توان این که کارای خونه را انجام بدم نداشتم

انگیزه#  این هفته با این که انتظار استوپ را داشتم، نیم کیلو کم کردم

*خودما دوست دارم:چون برای خیلی چیزا پا رو دلم میزارم و مسیر درست را میرم


گزارش#  

کالری مجاز:1380

اب:8 لیوان

*مولتی و دمنوش چربی سوز مصرف شد

*عزیزم ورزشم را کم تر کردم به جاش به کارای خونه میرسم،قبلا 300 کالری فقط با ورزش میسوزوندم دیگه توان این که کارای خونه را انجام بدم نداشتم

انگیزه#  این هفته با این که انتظار استوپ را داشتم، نیم کیلو کم کردم

*خودما دوست دارم:چون برای خیلی چیزا پا رو دلم میزارم و مسیر درست را میرم


وزن# @سمیه1396 @بامدادخمار  انگیزه# کاهش_خوب#  

خیلیییی خوشحالم انگار رو ابرام. یه کاهش تپل داشتم اصلا باورم نمیشه 😍 همیشه فکر می کردم وارد گروه سبز شدن یعنی کاهش مورچه ای و استاپ مکرر... باورم نمیشه که هفته اول انقد خوب نتیجه گرفتم😍😍😍😍 اصلا وزن و هیکل الانم رو باور نمی کنم شوهرم هم باورش نمیشه.


اسم.      وزن شروع.     وزن هفته قبل.     وزن فعلی.     وزن هدف

نازلی.         ۶۷.                ۶۱/۸۰۰.             ۶۰/۶۰۰.           ۵۷



همش میگم اخه چطوری ممکنه... من وقتی ۶۷ بودم حتی وقتی ۶۹ بودم از هیکلم بدم میومد گریه می کردم ولی چون اراده نداشتم همه رژیما رو‌ نصفه ول می کردم و می گفتم بی خیال خوبم... قدم بلنده معلوم نیس... bmiام نرماله پس مهم نیست... شوهرمم هی می گفت خوبی خودتو اذیت نکن منم زود تسلیم می شدم اما همیشه از خودم ناراضی و غمگین بودم. 


ولی الان چققققققققد راحت دارم وزن کم می کنم و روز به روز اعتماد به نفسم بیشتر میشه بدنم رو می بینم لذت می برم با اینکه هنوز خیلیییییی جای بهتر شدن داره


همه اینا رو مدیون شما و اینجا بودنم چون چند سال بود آرزوم بود بتونم خوردن رو کنترل کنم و نمی تونستم. یک دنیا ممنون. دوستون دارم سبد سبد 😍😍💐💐

پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز