2794
سلام به علت مصرف داروهاتون سطح استروژن تغییر کرده و با دوفاستون پریود نشدید اگر طولانی شدید حتما ازمایش خون بتا و سایر ازمایشات رو چک کنید
1398/11/24
سلام ابتدا تست بارداری بدین و سپس مراجعه کنید ضمنا قرصهای هورمونی رو مرتب و صحیح مصرف ونیو
1398/11/30
سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت باید پیگیری شود اختلالات هورمونی، استرس و اضطراب و... می توانند تاثیر گذار باشند موفق باشید
1398/11/21
سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است
1398/11/30
سلام بهتر است تحت نظر پزشک سونوگرافی انجام بدهید تا مشخص شود که بقایا مانده است یا خیر موفق باشید.
1398/11/21
بله احتمال بارداری وجود دارد بهتر است تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود موفق باشید
1398/11/21
سلام بله استرس تاثیر گذار است اما نگران نباشید با توجه به علائمی که دارید در چند روز آینده پریود خواهید شد موفق باشید.
1398/11/21
دوست عزیز بدون بررسی وضعیت بیمار نمیشه به همین شکل نظر داد و دارو تجویز کرد شما هم خود درمانی نکنید و تحت نظر پزشک زنان باشید
1398/11/20
سلام دردها بیشتر بعلت اندومتریوزه عزیزم باید تحت نظر متخصص زنان باشید
1398/11/20
سلام بله استرس تاثیر گذار است اما با توجه به شرح حال شما باید دارو مصرف کنید تا پریود شما منظم شود موفق باشید
1398/11/19