2794
در مورد پرده بکارت به هیچعنوان بدون معاینه نمیشه نظر داد
1399/01/11
عزیزم شما بعد از تعطیلات لازمه به دکتر زنان مراجعه کنی آزمایشات تیرویید پرولاکتین برای شما الزامیه فعلا فقط آمپول پروژسترون میتونی بزنی تا پریود بشی اما این درمان نیست! چون اگر پیگ...
1399/01/11
سلام داشتن درد در روز اول پریود کاملا طبیعی است اما اگر درد تا چند روز ادامه دار باشد یا اواسط پریود تازه شروع شود نیاز به پیگیری دارد موفق باشید
1399/01/09
سلام بهتر است در دوران پریود استفاده نکنید و بلافاصله بعد از پاک شدن شروع به مصرف این قرص کنید موفق باشید.
1399/01/09
سلام با توجه به منفی بودن آزمایش خون احتمال بارداری ضعیف است موفق باشید
1399/01/09
سلام بهتر است صبر کنید اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود موفق باشید.
1399/01/09
سلام در سن بلوغ این مسئله طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید
1399/01/10
سلام طریقه مصرف قرص اشتباه بوده باید حتما یک هفته بین دو بسته قرص فاصله گذاشته شود علت مشکل شما هم این مسئله است فعلا قرص آهن استفاده کنید و صبر کنید تا پریود شما تمام شود موفق با...
1399/01/09
شما باید اول آزمایش بارداری بدی و در صورت مثبت شدن به ماما یا دکتر مراجعه کنی تا برات پرونده برای ویزیتهای پره نانال تشکلیل بشه
1399/01/08
سلام این بار نیز باید آمپول پروژسترون تزریق نمایید و برای منظم شدن پریود خود ۳ دوره از قرص جلوگیری استفاده کنید موفق باشید.
1399/01/09