2794
خیر مصر نمیباشد اگر لازم باشد دوره درمان کامل شود
1399/01/11
باید آزمایشات کامل هورمونی و تیرویید و پرولاکتین انجام بشه
1399/01/11
اول تست بارداری انجام بشه اگر منفی بود مجدد برای تنظیم قاعدگی باید تحت درمان دارویی باشید
1399/01/11
بعد از گذشت پنج روز از تاخیر آزمایش بارداری بدید
1399/01/11
بله ممکنه در عین حال. ممکن هم هست بعلت بی‌نظمی تاخیر داشته باشید در صورت تاخیر آزمایش بدید اگر منفی بود باردار نیستید
1399/01/11
سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریود خود داشته باشید نیاز به پیگیری است و با توجه به اینکه در دوران شیردهی هستید این مسئله طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید
1399/01/10
سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید موفق باشید.
1399/01/10
دکر نکردید در حال شیردهی هستید یا نه ولی به هرحال لازمه از نزدیک توسط دکتر بررسی بشید
1399/01/11
سلام باید اول تست بارداری انجام بدهید اگر منفی بود باید بعد از تعطیلات به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود موفق باشید
1399/01/10
سلام خیر نگران نباشید این دردهای پریودی که گهگاهی به سراغ شما می آید طبیعی است و علت آن تغییرات هورمونی در زمان بارداری است موفق باشید
1399/01/10