2777
2789
عنوان

عروس

| مشاهده متن کامل بحث + 187 بازدید | 21 پست
ولی یه چیزی ما فکر میکردیم یه خانواده ای چه بی رفت و امد و ساکتن  عاقا موقع دعوا دیدیم نه چنان ...


اینا آدمای خوبین.اهل نماز ودین وحجاب وخلاصه آدمای صاف وصادق وساده این..اهل تجملات وایناهم نیستن فقط سردن...


البته اینو بگم مادرشوهرم خیلی زن خوبیه ولی یه اخلاقای خاصی دارن..کمی دروغ میگن وفکر میکنن کسی متوجه نمیشه ‌‌.فکر میکنه کارخوبیه که میکنه درحالی که گاهی باعث اختلاف بین بقیه میشه .پیازداغ یه چیزایی روزیاد میکنه واسه همین حس میکنم حتی به شخص خودم دوست ندارم زیادباهاش هم کلام بشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مادر شوهرت مطمئنا با اونا فرق داره اخلاقش  



مثلا روزجهازبرون میگفت میخواستیم فیلمبرداربیاریم ولی شوهرم قبول نکرد..رفتم ازهمسرم پرسیدم راست میگه گفت باورکن اصلا اینطور نیست..

یا مثلا اینکه فلانی براتون هدیه گرفته ولی جاگذاشته بودکه بیاره..درحالی که اصلا هدیه نخریده بود..


یا مثلا رفته بود دکتر بعد یکی ازش پرسید دکتر رفتی چیشد میگفت من روهیچکس نیست که ببره..حس میکنم یکی ازدلایل دوری بقیه همین اخلاق مادرهمسرم باشه


مثلا روزجهازبرون میگفت میخواستیم فیلمبرداربیاریم ولی شوهرم قبول نکرد..رفتم ازهمسرم پرسیدم راست میگه ...

کمبود محبت داره بنده خدا چند چنده با خودش

باز خدا رو شکر توی کار دخالت نیس

ماله من بیست نفری بالای سرم دخالت میکنن 

کلا میگن تو هیچی نیستی در حالی که من سه برابر اونا زحمت میکشم

منم سپردم بخدا چاره ای ندارم

از همه بدتر همسرمه جدیدا همش ایراد میگیره ازم و نمک نشناسه

کمبود محبت داره بنده خدا چند چنده با خودش باز خدا رو شکر توی کار دخالت نیس ماله من بیست نفری بالای ...


به قول شما شاید کمبود محبت داره چون پدرشوهرم تاجایی که میبینم مردساکت ودرونگرایی...ولی مادرهمسرم بیش ازحد اغراق میکنه..ببین درحدی که لباس نووتمیزداره بعد من تازه عروسم میرفتم بعدازازدواجم خونشون چون دوریم اونا شهرستانن دوسه روزمیمونیم روزاول دیدم یه پیرهن پاره تنش کرد من جاخوردم ولی فکر کنم خواهرم شوهرم بهش گفت ورفت عوضش کرد دوست داره همیشه بگه که ما فقیریم ولی نیستن الحمدلله.

دوست داره جلب توجه کنه‌‌..

من دوسش دارم به هرحال اون مادرهمسرمه. ‌حق داره به گردنش ولی واقعا حس میکنه ما متوجه رفتارش نمیشیم..فقط گاهی وقتی میبینم همسرم خجالت میکشه جلوم خیلی براش ناراحت میشم..یه بار دیدم بابرادرش دردودل می‌کردهمسرم.. مادرهمسرم رفتاراش درست نیست..به راحتی دروغ میگه..


به قول شما شاید کمبود محبت داره چون پدرشوهرم تاجایی که میبینم مردساکت ودرونگرایی...ولی مادرهمسرم بیش ...

بنده خدا مشکل داره یا کمبود عاطفه پیدا کرده بهش محبت کن

بخدا یه خانواده هایی هستن نمیزارن عروس نفس بکشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز