2789

منظورم از عجیب غریب اینه که مثلا ما هممون قدبلند و چمیدونم ته ریش خوشمون میاد

چیزی که عجیب باشه مثلا من خودم سیبک گلو و تتو انگیلیسی مینیمال کنار گوش روی گردن دوس دارم


@niniyarتایید کنننن

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

عجیب نیست ولی یکی از معیارهای ظاهریم موی بلند بود

و بدن بدون مو و کامل لیزر شده

ممکنه که خدا ما رو از نصف آدمایی که فکر میکنن دارن کار خدا رو انجام میدن، نجات بده!؟ (دین وینچستر؛ سوپرنچرال)

منم اندام خیلییی بدنسازی طور اینا خوشم نمیاد ولی بازو یذره سیکس پک خوشم یاد و تتو نوشته کنار گردن هم قشنگه اما خب مطمئنم خانوادم با تتو مخالفن😂😭

لطفا اگه تفکرتون با من فرق داره تو تاپیکام اظهار نظر نکنید و پیام های منو ریپلی نکنید مجبور نیستید چون من اصلا از معاشرت کردن با ادم هایی ک منو روی حالت دفاع قرار میدن( دفاع از عقایدم از حقوق من و و اندیشه هام و... ) لذت نمیبرم

معیار خیلی خاصی ندارم فقط ادم باشه کافیه

شما امکان نداره یه آدم دروغگو رو پیدا کنی که به حرفای کسی اعتماد کنه... یا آدم خیانتکاری که باور کنه طرف مقابل بهش متعهده... اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه... میدونی هر آدمی دنیا و آدماشو همونجوری میبینه که خودش هست!:)

لاشی نباشه

که همه هستن الان😂

🐊مرد های سایت درخاست دوستی ندید بدم میاد قبولم کنم میگیرم زیر بار فوش. شما مردا اگه میدونستین کجا فلان کارو بکنید کجا فلان کارو نکنید وضع مملکت این نبود.آرزوی سلامتی برای تک تک افراد سرزمینم.

بدنش مو دار باشه در حد معمولی

بعد از این غیرتی ها باشه از اینایی که هرجا رفت همه ازش بترسن و ی ابهت خاصی دارن با همه گند اخلاق فقط با من خوب باشه

سیبیل هم بایددد حتما داشته باشهههه

اون سیبک گاو هم من به شخصه خیلی دوسدارم

دستاش خیلی ظریف و نازک هم نباشه 😑😂


‏طفلکی آدم، واسه یکم زندگی چه چیزایی تجربه میکنه...

ریش نداشته باشه

قد متوسط رو به بالا

سبزه

بازو داسته باشه

شکمم نداشته باشته

همین🙈🙈🙈😉🙃🙃🙃

☠️❌آقایون درخواست ندین ❌☠️من همانم که پسندید و پسندیده نشدچشم من، چشم تو را دید ولی دیده نشد عاشقت بودم و به هزاران ترفند سعی کردم که بفهمانم و فهمیده نشد..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792